Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22423Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Журавльов, Максим Олександрович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-13T07:39:14Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-13T07:39:14Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Журавльов М. О. Інтелектуальні відеотехнології в тваринництві: гейміфіковані симулятори на основі AI та IoT-відеоспостереження. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2025 : матеріали V всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. С. 311. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22423 | - |
| dc.description.abstract | У доповіді представлено концепцію освітньої платформи, що поєднує гейміфікацію, симуляційне навчання та інтелектуальні відеотехнології — зокрема, використання відеокамер як елементів IoT для моніторингу тварин. Платформа інтегрує штучний інтелект (AI), машинне навчання та комп‘ютерний зір для створення адаптивного навчального середовища. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.title | Інтелектуальні відеотехнології в тваринництві: гейміфіковані симулятори на основі AI та IoT-відеоспостереження | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті аспірантів МНАУ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 311.pdf | 613,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.