00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток маркетингу на основі діджиталізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стамат, Вікторія Михайлівна
dc.contributor.author Stamat, Viktoriia
dc.contributor.author Недбайло, І. І.
dc.contributor.author Nedbailo, I.
dc.date.accessioned 2021-12-23T11:20:58Z
dc.date.available 2021-12-23T11:20:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стамат В. М., Недбайло І. І. Розвиток маркетингу на основі діджиталізації // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 150-154.
dc.identifier.uri https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10578
dc.description.abstract Розглянуто питання цифрової інфраструктури. Досліджено обсяг інтернет-торгівлі у розвинених країнах світу та умови здійснення маркетингової діяльності в умова пандемії COVID-19. Оцінено застосування інформаційних технологій маркетинговій діяльності підприємств. uk_UA
dc.description.abstract The issue of digital infrastructure is considered. The volume of Internet trade in the developed countries of the world is studied. The application of information technologies in marketing enterprise is estimated.
dc.publisher Миколаївський національний аграрний університет uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject цифрова інфраструктура uk_UA
dc.subject інтернет-торгівля uk_UA
dc.subject Інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject information technologies uk_UA
dc.subject digital infrastructure uk_UA
dc.subject e-commerce uk_UA
dc.subject Internet marketing uk_UA
dc.title Розвиток маркетингу на основі діджиталізації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу