00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономаренко, Наталя Григорівна
dc.contributor.author Пономаренко, Наталья Григорьевна
dc.contributor.author Ponomarenko, Natalia
dc.date.accessioned 2018-02-06T09:01:52Z
dc.date.available 2018-02-06T09:01:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко // Освітологічний дискурс : електрон. наук. фах. вид. – Київ, 2015. – № 4 (12). – 261 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2477
dc.description.abstract В статті проаналізовано освітні програми підготовки експертів з освіти в Німеччині, Австрії та Швейцарії, зокрема магістерські освітні програми «Розвиток школи та забезпечення якості» Вільного університету м. Берлін, «Розвиток освітнього процесу та школи» Педагогічної вищої школи м. Фрайбург, «Дослідження та розвиток школи» Тюбінгенського університету та «Розвиток школи» Педагогічних вищих шкіл м. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффгаузен, Тургау. Визначено передумови навчання за вищезазначеними програмами, обсяг навчального часу та основні аспекти підготовки експертів з в галузі освіти. ru
dc.description.abstract В статье проанализированы образовательные програмы подготовки экспертов по вопросам образования в Германии, Австрии и Швейцарии, в частности магистерские образовательные программы «Развитие школы и обеспечение качества» Свободного университета г. Берлин, «Развитие образовательного процесса и школы» Педагогической высшей школы г. Фрайбург, «Исследование и развитие школы» Тюбингенского университета и «Развитие школы» Педагогических высших школ г. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффхаузен, Тургау. Определены условия обучения по вышеуказанным программам, объем учебного времени и основные аспекты подготовки экспертов по вопросам образования.
dc.description.abstract The articles analyses educational experts training courses on educational issues in Germany, Austria and Switzerland, in particular Master's Programmes of «Developing School and Ensuring Quality» at the Free University of Berlin, «Educational process development and schools» at the Higher Pedagogical School of Freiburg, «Research and Development of School» at the University of Tuebingen and «School Development» at The Higher Pedagogical Schools of Weingarten, Vorarlberg, Sankt-Gallen, Schaffhausen, Thurgau. The learning conditions for the courses stated above, the amount of time allocated for each course and the main aspects of educational experts training are determined.
dc.language.iso other ru
dc.subject експерт з освіти ru
dc.subject експертиза ru
dc.subject магістерська освітня програма ru
dc.subject розвиток школи ru
dc.subject розвиток освітнього процесу ru
dc.subject методи дослідження ru
dc.subject консультування ru
dc.subject консультирование ru
dc.subject магистерская образовательная программа ru
dc.subject методы исследования ru
dc.subject развитие школы ru
dc.subject развитие образовательного процесса ru
dc.subject экспертиза ru
dc.subject эксперт по вопросам образования ru
dc.subject consulting ru
dc.subject educational expert ru
dc.subject educational process development ru
dc.subject expert assessment ru
dc.subject Master's degree course ru
dc.subject methods of research ru
dc.subject school development ru
dc.title Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу ru
dc.title Анализ образовательных программ экспертов по вопросам образования в немецкоязычных странах Европейского Союза
dc.title The Analysis Of Educational Experts Training Courses On Educational Issues In German-Speaking Countries Of The European Union
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу