Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10714
Назва: Активізація навчання у вищій школі засобами організації самостійної роботи студентів
Інші назви: Activation of education in higher education by means of organization of independent work of students
Автори: Літвінчук, Світлана Борисівна
Litvinchuk, Svitlana
Ключові слова: Активізація
продуктивне навчання
активні методи навчання
вища школа
самостійна робота
Activation
productive learning
active learning methods
high school
pendent work
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Літвінчук С. Б Активізація навчання у вищій школі засобами організації самостійної роботи студентів // Соціально-економічний розвиток регіонів: стратегії, моделі, інновації : монографія. Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2021. С. 271-280.
Короткий огляд (реферат): Організацію самостійної роботи студентів слід розглядати як систему взаємодії студента та навчального матеріалу з дисципліни, яка за умови її чіткої організації викладачем забезпечить активізацію професійної підготовки майбутніх фахівців, сприятиме формуванню творчого, самостійного мислення. Можна дійти висновку, що науково організована самостійна робота обумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів; навчає самостійно працювати з науково-технічною та методичною літературою, здобувати необхідні знання, набувати практичні вміння й навики для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.
The organization of independent work of students should be considered as a system of student interaction and educational material in the discipline, which, provided its clear organization by the teacher will enhance the training of future professionals, promote creative, independent thinking. It can be concluded that scientifically organized independent work determines the intensification of educational and cognitive activities of students; teaches to work independently with scientific, technical and methodological literature, to acquire the necessary knowledge, to acquire practical skills and abilities to form the readiness of future professionals for professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10714
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опол.pdf185,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.