Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-01-12T13:06:21Z-
dc.date.available2022-01-12T13:06:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б Активізація навчання у вищій школі засобами організації самостійної роботи студентів // Соціально-економічний розвиток регіонів: стратегії, моделі, інновації : монографія. Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2021. С. 271-280.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10714-
dc.description.abstractОрганізацію самостійної роботи студентів слід розглядати як систему взаємодії студента та навчального матеріалу з дисципліни, яка за умови її чіткої організації викладачем забезпечить активізацію професійної підготовки майбутніх фахівців, сприятиме формуванню творчого, самостійного мислення. Можна дійти висновку, що науково організована самостійна робота обумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів; навчає самостійно працювати з науково-технічною та методичною літературою, здобувати необхідні знання, набувати практичні вміння й навики для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe organization of independent work of students should be considered as a system of student interaction and educational material in the discipline, which, provided its clear organization by the teacher will enhance the training of future professionals, promote creative, independent thinking. It can be concluded that scientifically organized independent work determines the intensification of educational and cognitive activities of students; teaches to work independently with scientific, technical and methodological literature, to acquire the necessary knowledge, to acquire practical skills and abilities to form the readiness of future professionals for professional activity.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectАктивізаціяuk_UA
dc.subjectпродуктивне навчанняuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectActivationuk_UA
dc.subjectproductive learninguk_UA
dc.subjectactive learning methodsuk_UA
dc.subjecthigh schooluk_UA
dc.subjectpendent workuk_UA
dc.titleАктивізація навчання у вищій школі засобами організації самостійної роботи студентівuk_UA
dc.title.alternativeActivation of education in higher education by means of organization of independent work of studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опол.pdf185,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.