Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11103
Назва: Аналіз сучасного стану ринку та перспективи туристичних послуг в Україні
Інші назви: The Analysis of the Current Market State and Prospects of Tourist Services in Ukraine
Автори: Глубоченко, К. О.
Дорошенко, О. М.
Glubochenko, Kateryna
Doroshenko, Olena
Ключові слова: туризм
туристичний ринок в Україні
ринок туристичних послуг
туристичні послуги
tourism
tourist market in Ukraine
tourist market analysis
tourist services
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Глубоченко К. О., Дорошенко О. М. Аналіз сучасного стану ринку та перспективи туристичних послуг в Україні // Modern Economics. 2021. № 30(2021). С. 71-75. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-11.
-
Glubochenko K., Doroshenko O. (2021). The analysis of the current market state and prospects of tourist services in Ukraine. Modern Economics, 30(2021), 71-75. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-11.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сучасний стан та перспективи розвитку ринку туристичних послуг України. Виявлено, що для розвитку туристичної галузі в Україні існують усі передумови. Встановлено, що маючи вигідне геополітичне розташування, Україна володіє значним рекреаційним потенціалом: сприятливими кліматичними умовами, різноманітним рельєфом, мережею транспортних сполучень, культурною спадщиною. Розглянуто особливості українського ринку туристичних послуг. Виявлені основні проблеми, що стримують розвиток туристичної індустрії в країні та потребують подальшого розв’язання. Для реалізації виявлених перспектив туристичного ринку в Україні запропоновано впровадження таких заходів як розробка державних стратегій розвитку туризму; створення належних умов для розвитку внутрішнього та зовнішнього туризму; створення сприятливих умов для залучення інвестицій у розвиток туристичної інфраструктури; забезпечення дотримання безпечних умов для в’їзних туристів; якісне медичне обслуговування; здійснення контролю за збереженням та раціональним використанням природних територій туризму; забезпечення доступності туристичних послуг для людей з особливими потребами; сприяння розвитку готельного бізнесу, підвищення якості послуг, що надаються місцевими виробниками туристичного продукту.
-
Introduction. Tourism is one of the most prospective current economic industries. It ensures the sustainable development of many countries and their regions. Ukrainian experience of the tourist industry development is rather uneven and inconsistent. Purpose. The purpose of the article is to analyze the current state of the touristic industry in Ukraine and to define the prospects of their development in dynamics. Results. The article revealed that in order to fulfill the prospects of the touristic industry development it is necessary to implement the actions as follows. It is recommended to develop the public strategies of the tourism development; to create the appropriate conditions for the development of domestic and foreign tourism; to provide the appropriate conditions for investing in the development of the tourist infrastructure; to ensure security and safety for foreign tourists; to provide qualitative medical health care; to control the rational use of the touristic territories; to provide the opportunity to use touristic products for people with special needs; to foster the development of hotel business; to improve quality of touristic products provided by domestic touristic companies. Conclusions. The authors concluded that tourism as an industry is extremely important for social and economic development in Ukraine. The touristic market obtains the development prospects related to realization of resource and recreational potential of many Ukrainian regions, its cultural and historical heritage, and optimum price policy. At the same time, the main obstacles to implement the strategy in Ukraine are the issues of touristic infrastructure, unsatisfactory conditions of touristic services, and discrepancy between Ukrainian touristic products and their international standards.
Опис: JEL Classification: M310; L830
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11103
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
glubochenko.pdf211,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.