Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамаренко, Оксана Марківна-
dc.contributor.authorКрамаренко, Оксана Марковна-
dc.contributor.authorKramarenko, Oksana-
dc.date.accessioned2015-01-23T08:18:16Z-
dc.date.available2015-01-23T08:18:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКрамаренко O. M. Современное состояние водного транспорта в Украине – проблемы развития и перспективы финансового обеспечения / О. М. Крамаренко // Современный научный вестник. — 2013. — № 36 (175). — С. 32-39.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1137-
dc.description.abstractДосліджено сучасний стан водного транспорту в Україні, в т. Ч. В порівнянні зі станом світового флоту по дедвейту, прапору реєстрації та середнім віком судів. Проаналізовано динаміку вантажоперевезень і вантажообороту водного транспорту як у колишньої УРСР (1981–1991 рр.), Так і в незалежній Україні (1991–2012 рр.). Позначені причини сучасного стану українського морського і річкового флотів і запропоновані можливі напрямки оновлення українського водного транспорту. Обґрунтовано необхідність відродження вітчизняного суднобудування за рахунок використання помножених можливостей української банківської системи, завдяки створенню банківського консорціуму.ru
dc.description.abstractИсследовано современное состояние водного транспорта в Украине, в т. ч. в сравнении с состоянием мирового флота по дедвейту, флагу регистрации и среднему возрасту судов. Проанализирована динамика грузоперевозок и грузооборота водного транспорта как в бывшей УССР (1981 – 1991 гг.), так и в независимой Украине (1991 – 2012 гг.). Обозначены причины современного состояния украинского морского и речного флотов и предложены возможные направления обновления украинского водного транспорта. Обоснована необходимость возрождения отечественного судостроения за счет использования умноженных возможностей украинской банковской системы, благодаря созданию банковского консорциума.-
dc.description.abstractInvestigated the current state of water transport Ukraine, t. H. In comparison with the state of the world fleet by deadweight, flag registration and the average age of vessels. The dynamics of all freight revozok and freight water transport in the former USSR (1981 – 1991), and in the independent Ukraine (1991 - 2012.). Causes marked contime state of Ukrainian sea and river fleets and proposed possible directions for updating Ukrainian waterway transport. substantiated Wang need to revive domestic shipbuilding through research Use multiplied opportunities for the Ukrainian banking system, well-Godard creation of a banking consortium.-
dc.language.isootherru
dc.subjectВодный транспортru
dc.subjectдедвейтru
dc.subjectгрузоперевозкиru
dc.subjectгрузооборотru
dc.subjectсудостроительные предприятияru
dc.subjectбанковское кредитованиеru
dc.subjectбанковский консорциумru
dc.subjectВодний транспортru
dc.subjectвантажоперевезенняru
dc.subjectвантажообігru
dc.subjectсуднобудівні підприємстваru
dc.subjectбанківське кредитуванняru
dc.subjectбанківський консорціумru
dc.subjectWater transportru
dc.subjectdeadweightru
dc.subjectcargoru
dc.subjectcargo turnoverru
dc.subjectshipbuildingru
dc.subjectbank lendingru
dc.subjectbanking consortiumru
dc.titleСучасний стан водного транспорту в Україні – проблеми розвитку та перспективи фінансового забезпеченняru
dc.titleСовременное состояние водного транспорта в Украине – проблемы развития и перспективы финансового обеспечения-
dc.titleThe current state of water transport in Ukraine - problems and prospects of development of financial security-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013-kramarenko-ssvtu.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.