Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorЖуковська, Тетяна-
dc.contributor.authorZhukovska, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-03-31T09:23:15Z-
dc.date.available2023-03-31T09:23:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтамат В., Жуковська Т. Теоретичні та практичні аспекти ефективності маркетингу // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали Міжнарод. наук.-практ. інт.-конф., 16-17 листопада 2022 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 105-110.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13030-
dc.description.abstractМетою проведення дослідження є всебічний аналіз теоретичних і практичних аспектів ефективності маркетингу шляхом узагальнення розглянутих показників ефективності маркетингової діяльності підприємства; порівняння теоретичних класифікацій показників ефективності підприємства з одночасним висвітленням можливості їх реалізації в практичні економічній площині.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe purpose of the research is a comprehensive analysis of the theoretical and practical aspects of marketing effectiveness by summarizing the considered indicators of the effectiveness of the marketing activity of the enterprise; a comparison of theoretical classifications of the company's efficiency indicators with simultaneous highlighting of the possibility of their implementation in the practical economic plane.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпоказники ефективностіuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectperformance indicatorsuk_UA
dc.titleТеоретичні та практичні аспекти ефективності маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2022
Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обліково-аналітичне 2022-105-110.pdf519,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.