Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13217
Назва: Економіка вражень: теоретичний аспект
Інші назви: Economics of impacts: theoretical aspect
Автори: Ключник, Альона Володимирівна, науковий керівник
Klyuchnik, Alena, scientific director
Лівандовська, О. А.
Livandovska, O.
Ключові слова: економіка
економіка вражень
підприємство
economy
economy of impressions
enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Лівандовська О. А. Економіка вражень: теоретичний аспект // Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукр. інтер.-конф. здоб.вищ.освіти і мол.учених, 2-3 жовтня 2018 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2018. С. 144-145.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність поняття «економіка вражень». Обґрунтовано, що основу економіки вражень становлять почуття та переживання людини, які в подальшому стають центральними в економічній діяльності підприємства.
The article describes the essence of the concept of "economy of impressions". It is substantiated that the basis of the economy of impressions is the feelings and experiences of a person who in the future become central to the economic activity of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13217
Розташовується у зібраннях:Молодь, наука, бізнес - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-145.pdf314,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.