Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКлючник, Альона Володимирівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKlyuchnik, Alena, scientific director-
dc.contributor.authorЛівандовська, О. А.-
dc.contributor.authorLivandovska, O.-
dc.date.accessioned2023-04-20T10:41:35Z-
dc.date.available2023-04-20T10:41:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛівандовська О. А. Економіка вражень: теоретичний аспект // Молодь, наука, бізнес : матеріали Всеукр. інтер.-конф. здоб.вищ.освіти і мол.учених, 2-3 жовтня 2018 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2018. С. 144-145.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13217-
dc.description.abstractРозкрито сутність поняття «економіка вражень». Обґрунтовано, що основу економіки вражень становлять почуття та переживання людини, які в подальшому стають центральними в економічній діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the essence of the concept of "economy of impressions". It is substantiated that the basis of the economy of impressions is the feelings and experiences of a person who in the future become central to the economic activity of the enterprise.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectекономіка враженьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjecteconomy of impressionsuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleЕкономіка вражень: теоретичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeEconomics of impacts: theoretical aspectuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Молодь, наука, бізнес - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-145.pdf314,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.