Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13421
Назва: Інформаційно-освітнє середовище для викладання загальнотехнічних дисциплін бакалавров електроінженерії
Інші назви: Information and educational environment for teaching general technical disciplines to bachelors in electrical engineering
Автори: Олійник, Віктор Васильович
Самойленко, Олександр Миколайович
Samoylenko, Oleksandr
Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batsurovskaya, Ilona
Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: бакалаври
галузь знань «Електрична інженерія»
інформаційно-освітнє середовище
загальнотехнічні дисципліни
педагогічна технологія
bachelors
branch of knowledge electrical engineering
information and educational environment
general technical disciplines
pedagogical technology
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Олійник В. В., Самойленко О. М., Бацуровська І. В., Доценко Н. А. Інформаційно-освітнє середовище для викладання загальнотехнічних дисциплін бакалавров електроінженерії // Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Т. 83, No3. DOI: 10.33407/itlt.v83i3.4373. С. 259-273.
Короткий огляд (реферат): У статті представлена технологія вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами в галузі електричної інженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Розглянуті поняття педагогічної технології та інформаційно-освітнього середовища, визначено, які дисципліни належать до загальнотехнічних та набуття яких компетенцій забезпечується при вивченні розглянутих дисциплін. Описано етапи реалізації технології вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами в галузі знань «Електрична інженерія» в умовах інформаційно-освітнього середовища, до них належать: розробка освітніх програм, упровадження інформаційно-освітнього середовища, проходження здобувачами вищої освіти програми підготовки та проведення контролюючих засобів. Представлено засоби, методи і форми, які використані в ході вивчення фахівцями в галузі електричної інженерії загальнотехнічних дисциплін, а саме: лекції з інтерактивним супроводом, онлайн мануали та тьюторіали, віртуальні лабораторні роботи, презентації до занять із загальнотехнічних дисциплін, відеолекції, онлайн конференції, цифрові онлайн калькулятори, навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери, колаборативне навчання загальнотехнічним дисциплінам у мобільних додатках, віртуальні моделі і онлайн лабораторії, дво- та тривимірна графіка та моделювання, форуми та вебінари, онлайн практичні роботи, навчальні практики та інженерні курсові проєкти в умовах інформаційноосвітнього середовища. Результатом реалізації запропонованої технології є опанування загальнотехнічних дисциплін в умовах інормаційно-освітнього середовища бакалаврами в галузі електричної інженерії. Результати дослідження показали, що технологія вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами в галузі знань «Електрична інженерія» в умовах інформаційно-освітнього середовища є ефективною і здатна підвищити рівень якості знань з окреслених дисциплін, надає можливість поєднати аудиторну та дистанційну роботу, удосконалює навички роботи в сучасних інформаційних середовищах.
The article presents the technology for studying general technical disciplines by bachelors in electrical engineering in information and educational environment. The concepts of pedagogical technology and information and educational environment are considered. It is determined which disciplines are general technical and the acquisition of which competencies is ensured in the study of the disciplines under consideration. The stages of implementation of the technology for studying general technical disciplines by bachelors in electrical engineering in the information and educational environment are described. These include the development of educational programmes, the introduction of an information and educational environment, the passage of the program of preparation and implementation of control tools by higher education applicants. Means, methods and forms are presented for the study of general technical disciplines by specialists in electrical engineering, namely: lectures with interactive support, online manuals and tutorials, virtual laboratory works, presentations for classes in general technical disciplines, video lectures, online conferences, digital online calculators, educational computer interactive simulators, collaborative training in general technical disciplines in mobile applications, virtual models and online laboratories, two- and three-dimensional graphics and modelling, forums and webinars, online practical work, educational practices and engineering course projects in an information and educational environment. The result of the implementation of the proposed technology is the mastery of general technical disciplines in an information and educational environment by bachelors in electrical engineering. The results of the study show that the technology of studying general technical disciplines by bachelors in electrical engineering in an information and educational environment is effective and is able to increase the level of knowledge in the designated disciplines, allows combining classroom and distance work, and improves skills in modern information environments
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13421
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Web of Science
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lili,+4373-Текст+статті-19351-1-6-20210420.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.