Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухар, Р. Б.-
dc.contributor.authorМотько, Н. Р.-
dc.contributor.authorДудик, І. Р.-
dc.contributor.authorТокарчук, О. П.-
dc.contributor.authorДудик, И. Р.-
dc.contributor.authorТокарчук, А. П.-
dc.contributor.authorKuchar, R.-
dc.contributor.authorMotko, N.-
dc.contributor.authorDudyk, I.-
dc.contributor.authorTokarchuk, A.-
dc.date.accessioned2015-03-05T10:02:24Z-
dc.date.available2015-03-05T10:02:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІнформатизація освіти – необхідна умова при формуванні інформаційного суспільства / Р. Б. Кухар, Н. Р. Мотько, І. Р. Дудик, О. П. Токарчук // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Т. 2, Вип. 4 (80). – С. 203-208.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1346-
dc.description.abstractЛюдство, опираючись на наукові досягнення, в процесі свого роз- витку пройшло ряд етапів – промислова революція, науково-техніч- на революція, науково-технологічна революція, – і наблизилося до четвертого етапу – інформаційна революція, створюючи при цьому інформаційне суспільство. В роботі досліджується проблема інформатизації освіти як необ- хідна умова формування інформаційного суспільства-суспільства майбутнього. По своїй суті освіта – це накопичення інформації та практичного досвіду. В умовах інформаційної революції, коли об’єм науково-тех- нічної інформації зростає по експоненті і прискорюється її моральне старіння, виключається, принцип «кінцевої освіти». Спеціаліст, як суб’єкт праці, через причинно-наслідкові зв’язки не тільки включе- ний в систему «НТП-праця», але і повинен постійно підтримувати цю систему в стані рухомої рівноваги, що в умовах інформаційного дина- мізму неможливо без неперервного підвищення свого рівня знань як шляхом самоосвіти, професійного спілкування, так і організаційного підвищення кваліфікації, навчання.ru
dc.description.abstractЧеловечество, опираясь на научные достижения, в процессе своего раз- вития прошло ряд этапов – промышленная революция, научно-техническая революция, научно-технологическая революция, – и приблизилось к четвер- тому этапу – информационная революция, создавая при этом информацион- ное общество. В работе исследуется проблема информатизации образования как необхо- димое условие формирования информационного общества-общества будущего. По своей сути образование – это накопление информации и практического опыта. В условиях информационной революции, когда объем научно-техничес- кой информации возрастает по экспоненте и ускоряется ее моральное старе- ние, исключается, принцип «конечной образования». Специалист, как субъект труда, через причинно-следственные связи не только включен в систему «НТП- труд», но и должен постоянно поддерживать эту систему в состоянии подвиж- ного равновесия, что в условиях информационного динамизма невозможно без непрерывного повышения своего уровня знаний как путем самообразования, профессионального общения, так и организационного повышение квалифика- ции, обучение. Приводится определение таких новых направлений в общей теории управления как информационная экономика, информационный менеджмент, информационно-коммуникационный менеджмент, что должно найти свое отра- жение в образовательной деятельности студентов направлений «менеджмент» и «экономика».-
dc.description.abstractHumanity, based on the scientifi c achievements in its development process took a number of steps – the industrial revolution, technological revolution, scientifi c-technological revolution – and approached the fourth stage – the information revolution, creating an information society. We study the problem of information education as a necessary condition for the formation of the information society, the society of the future. In essence, education – is the accumulation of information and experience. In terms of the information revolution, when the volume of scientifi c and technical information is growing exponentially and accelerates its obsolescence is eliminated, the principle of «the ultimate education». Specialist, as the subject of labor, through cause and effect relationships are not only included in the system «NTP-work», but is required to maintain the system in a state of dynamic equilibrium, in terms of information dynamism impossible without continuous increase their knowledge both through self-education, professional communication, and organizational training, training. Driven defi nition of new directions in control theory as general information economy, information management, information and communication management, which should be refl ected in the education of students areas of «management» and «economy».-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectосвітаru
dc.subjectінформатизаціяru
dc.subjectінформаціяru
dc.subjectсуспільствоru
dc.subjectтехнологіїru
dc.subjectкомунікаціїru
dc.subjectекономікаru
dc.subjectменеджментru
dc.subjectінноваціяru
dc.subjectресурсru
dc.subjectсистемністьru
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectинформатизацияru
dc.subjectинформацияru
dc.subjectобществоru
dc.subjectтехнологииru
dc.subjectкоммуникацииru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectинновацияru
dc.subjectсистемностьru
dc.subjecteducationru
dc.subjectinformationru
dc.subjectinformation societyru
dc.subjecttechnologyru
dc.subjectcommunicationsru
dc.subjecteconomicsru
dc.subjectmanagementru
dc.subjectinnovationru
dc.subjectresourceru
dc.subjectsystematicru
dc.titleІнформатизація освіти – необхідна умова при формуванні інформаційного суспільстваru
dc.titleИнформатизация образования в информационном обществе – требование настоящего-
dc.titleInformatization of Education in the Information Society – day requirement.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (80). - Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n79v3r2014t2kuhar.pdf591,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.