Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкбар, М. Ільхам-
dc.contributor.authorМаулана, Ахмад-
dc.contributor.authorРоза, Асламія-
dc.contributor.authorM. Ilham, Akbar-
dc.contributor.authorMaulana, Achmad-
dc.contributor.authorRosa, Aslamia-
dc.date. Consumers should also carefully consider the purchase of a product online, as online buying and selling cannot be separated from the issue of risk. This phenomenon mainly results from the fact that most transactions between sellers and buyers are conducted over the internet, where fraud, lack of privacy, delivery risk, and lack of quality assurance of goods are commonplace. Purpose. This study aims to obtain empirical evidence by understanding and analyzing the impact of service quality with trust as a moderating variable on purchasing decisions, the impact of service quality on purchasing decisions, the impact of safety on purchasing decisions, and the impact of perceived risk on purchasing decisions at Shopee. This study used a sample of 160 18- year-old male and female residents of South Sumatra who had used the Shopee application-selected using a sampling technique for a specific purpose. The research was analyzed using descriptive statistical methods with data on the frequency of respondents' responses regarding the given variables and Statistical Product and Service Solutions (SPSS). Results. Results of the study indicating that the trust variable significantly moderates the effect of service quality on purchasing decisions, service quality influences a positive effect on purchasing decisions, and security has a positive effect on purchasing decisions. Conclusions. Trust significantly moderates the effect of service quality on purchasing decisions at Shopee. Service quality has a significant effect on purchasing decisions at Shopee. Security has a significant effect on purchasing decisions at Shopee. Perceived risk has a significant effect on purchasing decisions at Shopee-
dc.date.accessioned2023-05-19T09:41:01Z-
dc.date.available2023-05-19T09:41:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМ. Ільхам Акбар, Ахмад Маулана, Асламія Роза Якість обслуговування та довіра, як модеруюча змінна, безпека та передбачуваний ризик рішень при здісненні покупок у Shopee (in English). Modern Economics. 2023. № 37(2023). С. 54-65. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-08.uk_UA
dc.identifier.citationM. Ilham Akbar, Achmad Maulana, Aslamia Rosa (2023). Service quality, trust as a moderating variable, security and perceived risk of purchasing decisions at shopee. Modern Economics, 37(2023), 54-65. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-08.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13821-
dc.description.abstractДосліджено, що споживачі повинні уважно ставитися до покупок в Інтернеті, оскільки онлайн-купівля та продаж не можуть бути відокремлені від ризику. Це явище головним чином є наслідком того, що більшість транзакцій між продавцями та покупцями здійснюються через Інтернет, де шахрайство, відсутність конфіденційності, ризик доставлення та відсутність гарантії якості товарів є звичним явищем. Основною метою статті є отримання емпіричних доказів шляхом розуміння та аналізу впливу якості обслуговування з довірою як модеруючою змінною на рішення про покупку, впливу якості обслуговування на рішення про покупку, впливу безпеки на рішення про покупку та впливу передбачуваного ризику на рішення про покупку. У цьому дослідженні використовувалася вибірка зі 160 18-річних чоловіків і жінок, жителів Південної Суматри, які користувалися програмою Shopee, відібраних за допомогою методу вибірки для конкретної мети. Дослідження аналізували за допомогою описових статистичних методів з даними про частоту відповідей респондентів щодо заданих змінних та статистичних продуктів і сервісних рішень (SPSS), Результати дослідження вказують на те, що змінна довіри значно пом’якшує вплив якості обслуговування на рішення про покупку, якість обслуговування позитивно впливає на рішення про покупку, а безпека позитивно впливає на рішення про покупку. Довіра значно пом’якшує вплив якості обслуговування на рішення про покупку в Shopee. Якість послуг має значний вплив на рішення про покупку в Shopee. Безпека має значний вплив на рішення про покупку в Shopee. Уявний ризик має значний вплив на рішення про покупку в Shopee.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectпередбачуваний ризикuk_UA
dc.subjectрішення про покупкуuk_UA
dc.subjectservice qualityuk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectsafetyuk_UA
dc.subjectperceived riskuk_UA
dc.subjectpurchase decisionuk_UA
dc.titleЯкість обслуговування та довіра, як модеруюча змінна, безпека та передбачуваний ризик рішень при здісненні покупок у Shopeeuk_UA
dc.title.alternativeService Quality, Trust as a Moderating Variable, Security and Perceived Risk of Purchasing Decisions at Shopeeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilham.pdf429,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.