Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарковська, Антоніна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorMarkowska, Antonina-
dc.date.accessioned2023-06-20T06:56:06Z-
dc.date.available2023-06-20T06:56:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМарковська А. В. Вплив німецькомовних фразеологізмів у засобах масової інформації на читача // Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, м. Миколаїв, 26 квітня 2016 р. – Миколаїв : МНАУ, 2016. С. 17-21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14418-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleВплив німецькомовних фразеологізмів у засобах масової інформації на читачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2016
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk2_2016-17-21.pdf246,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.