Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Назва: Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства
Маркетинговая сущность товара и товарного ассортимента предприятия.
Marketing nature of goods and product assortment of enterprise.
Автори: Малюк, С. О.
Малюк, С. А.
Malyuk, S.
Ключові слова: товар
продукція
товарний асортимент
товарна номенклатура
структура асортименту
product
products
product portfolio
product nomenclature
structure range
продукция
товарный ассортимент
товарная номенклатура
структура ассортимента
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Малюк С. О. Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 4 (81). – С. 55-60.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено маркетингову сутність та особливості поняття «товар». Представлено сутність та складові чинники поняття «товар- ний асортимент» підприємства, а також взаємозв’язок асортиментної політики та забезпечення конкурентоспроможності виробника.
В статье исследована маркетинговая сущность и особенности понятия «товар». Представлены сущность и составляющие факторы понятия «товарный ассортимент», а также взаимосвязь ассортиментной политики и обеспечения конкурентоспособности производителя.
This article deals with the nature and features of the marketing concept of «good». It presents the nature and component features of the concept of «product assortment» of a company, as well as the interrelation of assortment policy and competitiveness producer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1453
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 4 (81).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n81v4r2014maluk.pdf331,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.