Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14865
Назва: Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства
Інші назви: Features of the Application of Digital Technologies in the Marketing Activities of the Enterprise
Автори: Танасійчук, А. М.
Tanasiichuk, Alona
Поліщук, І. І.
Polishchuk, Iryna
Ключові слова: цифровий маркетинг
цифрові технології
цифровізація бізнес-процесів
цифрові сервіси маркетингових функцій
реклама та просування
цифрове телебачення
локальні мережі
мобільні ґаджети
інтерактивні дисплеї
соціальні мережі
контекстна реклама
SEO-просування
SMM-просування
банерна реклама
рекламні вікна
нативна реклама
SMS-розсилки
QR-коди в offline
вірусна реклама
digital marketing
digital technologies
digitization of business processes
digital services of marketing functions
advertising and promotion
digital television
local networks
mobile gadgets
interactive displays
social networks
contextual advertising
SEO promotion
SMM promotion
banner advertising
advertising windows
native advertising
SMS messages
QR codes in offline
viral advertising
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ
Бібліографічний опис: Танасійчук А.М., Поліщук І.І. Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Modern Economics. 2023. № 39(2023). С. 138-145. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-21.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні обґрунтовано актуальність впровадження цифрових технологій в бізнес-діяльності вітчизняних підприємств різних сфер та видів діяльності, у державних послугах та медицині, фінансах та освіті. Визначено, що оцифрування змінило спосіб просування підприємства на ринку, розглянуто комунікації, які перейшли з реального світу у віртуальний. Узагальнено наукові погляди на поняття «цифровий маркетинг», «цифрові технології у маркетингу», надано власне визначення даного поняття. Здійснено класифікацію основних груп цифрових сервісів маркетингових функцій. Визначено, що фізичне дистанціювання українців через COVID-19 і війну в Україні сприяло прискоренню цифрової трансформації та створило ландшафт, який продовжуватиме заохочувати інновації та впровадження технологій у маркетингу підприємств. Запропоновано характеристику видів цифрових технологій та класифікацію каналів цифрового маркетингу. Розроблено порівняльну характеристику цифрового та традиційного маркетингу. Сформовано висновок щодо розвитку цифрового маркетингу у 2023-му році, обґрунтовано, що цифровий маркетинг є потужним інструментом для успішного ведення бізнесу, який націлений на певний сегмент клієнтської бази та є інтерактивним, включає все, що пов’язує маркетинг із відгуками клієнтів або двосторонньою взаємодією між компанією та клієнтом.
-
Abstract. Introduction. Every year the role of digital technology grows, so every single enterprise should include digital technologies in their marketing activities. During the war in Ukraine, the demand for digital technologies became particularly noticeable. The war has dealt a indiscriminate blow to business, as everyone from small restaurants to transnational corporations have been forced to change their jobs. A significant number of domestic enterprises tried to stay afloat and digitized the main business processes. It was remarkable that large-scale organizational changes had to be implemented in just a few weeks. Purpose. The aim of the study is the generalization and systematization of scientific methodical approaches to the application of digital technologies in the marketing activity of enterprise. Results. The study substantiates the urgency of the implementation of digital technologies in the business activities of domestic enterprises of various fields and types of activity, in public services and medicine, finance and education. It has been determined that digitization has changed the way of enterprise promotion in the market, communications that have passed from the real world to the virtual world have been considered. Scientific views on the concept of «digital marketing», «digital technologies in marketing» have been generalized, own definition of this concept has been given. The classification of the main groups of digital services of marketing functions has been carried out. It was determined that the physical distancing of Ukrainians due to COVID-19 and the war in Ukraine helped accelerate digital transformation and created a landscape that will continue to encourage innovation and technology adoption in enterprise marketing. The description of types of digital technologies and classification of channels of digital marketing are offered. The comparative characteristic of digital and traditional marketing is developed. Conclusions. A conclusion is drawn on the development of digital marketing in 2023 and it is justified that digital marketing is a powerful tool for successful business, which is aimed at a certain segment of the customer base and is interactive, includes everything that connects marketing with customer feedback or two-way interaction between the company and the client.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14865
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tanasiichuk.pdf270,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.