Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанасійчук, А. М.-
dc.contributor.authorTanasiichuk, Alona-
dc.contributor.authorПоліщук, І. І.-
dc.contributor.authorPolishchuk, Iryna-
dc.date.accessioned2023-08-23T11:09:45Z-
dc.date.available2023-08-23T11:09:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТанасійчук А.М., Поліщук І.І. Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Modern Economics. 2023. № 39(2023). С. 138-145. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14865-
dc.description.abstractУ дослідженні обґрунтовано актуальність впровадження цифрових технологій в бізнес-діяльності вітчизняних підприємств різних сфер та видів діяльності, у державних послугах та медицині, фінансах та освіті. Визначено, що оцифрування змінило спосіб просування підприємства на ринку, розглянуто комунікації, які перейшли з реального світу у віртуальний. Узагальнено наукові погляди на поняття «цифровий маркетинг», «цифрові технології у маркетингу», надано власне визначення даного поняття. Здійснено класифікацію основних груп цифрових сервісів маркетингових функцій. Визначено, що фізичне дистанціювання українців через COVID-19 і війну в Україні сприяло прискоренню цифрової трансформації та створило ландшафт, який продовжуватиме заохочувати інновації та впровадження технологій у маркетингу підприємств. Запропоновано характеристику видів цифрових технологій та класифікацію каналів цифрового маркетингу. Розроблено порівняльну характеристику цифрового та традиційного маркетингу. Сформовано висновок щодо розвитку цифрового маркетингу у 2023-му році, обґрунтовано, що цифровий маркетинг є потужним інструментом для успішного ведення бізнесу, який націлений на певний сегмент клієнтської бази та є інтерактивним, включає все, що пов’язує маркетинг із відгуками клієнтів або двосторонньою взаємодією між компанією та клієнтом.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractAbstract. Introduction. Every year the role of digital technology grows, so every single enterprise should include digital technologies in their marketing activities. During the war in Ukraine, the demand for digital technologies became particularly noticeable. The war has dealt a indiscriminate blow to business, as everyone from small restaurants to transnational corporations have been forced to change their jobs. A significant number of domestic enterprises tried to stay afloat and digitized the main business processes. It was remarkable that large-scale organizational changes had to be implemented in just a few weeks. Purpose. The aim of the study is the generalization and systematization of scientific methodical approaches to the application of digital technologies in the marketing activity of enterprise. Results. The study substantiates the urgency of the implementation of digital technologies in the business activities of domestic enterprises of various fields and types of activity, in public services and medicine, finance and education. It has been determined that digitization has changed the way of enterprise promotion in the market, communications that have passed from the real world to the virtual world have been considered. Scientific views on the concept of «digital marketing», «digital technologies in marketing» have been generalized, own definition of this concept has been given. The classification of the main groups of digital services of marketing functions has been carried out. It was determined that the physical distancing of Ukrainians due to COVID-19 and the war in Ukraine helped accelerate digital transformation and created a landscape that will continue to encourage innovation and technology adoption in enterprise marketing. The description of types of digital technologies and classification of channels of digital marketing are offered. The comparative characteristic of digital and traditional marketing is developed. Conclusions. A conclusion is drawn on the development of digital marketing in 2023 and it is justified that digital marketing is a powerful tool for successful business, which is aimed at a certain segment of the customer base and is interactive, includes everything that connects marketing with customer feedback or two-way interaction between the company and the client.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectцифровізація бізнес-процесівuk_UA
dc.subjectцифрові сервіси маркетингових функційuk_UA
dc.subjectреклама та просуванняuk_UA
dc.subjectцифрове телебаченняuk_UA
dc.subjectлокальні мережіuk_UA
dc.subjectмобільні ґаджетиuk_UA
dc.subjectінтерактивні дисплеїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectконтекстна рекламаuk_UA
dc.subjectSEO-просуванняuk_UA
dc.subjectSMM-просуванняuk_UA
dc.subjectбанерна рекламаuk_UA
dc.subjectрекламні вікнаuk_UA
dc.subjectнативна рекламаuk_UA
dc.subjectSMS-розсилкиuk_UA
dc.subjectQR-коди в offlineuk_UA
dc.subjectвірусна рекламаuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectdigitization of business processesuk_UA
dc.subjectdigital services of marketing functionsuk_UA
dc.subjectadvertising and promotionuk_UA
dc.subjectdigital televisionuk_UA
dc.subjectlocal networksuk_UA
dc.subjectmobile gadgetsuk_UA
dc.subjectinteractive displaysuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectcontextual advertisinguk_UA
dc.subjectSEO promotionuk_UA
dc.subjectSMM promotionuk_UA
dc.subjectbanner advertisinguk_UA
dc.subjectadvertising windowsuk_UA
dc.subjectnative advertisinguk_UA
dc.subjectSMS messagesuk_UA
dc.subjectQR codes in offlineuk_UA
dc.subjectviral advertisinguk_UA
dc.titleОсобливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the Application of Digital Technologies in the Marketing Activities of the Enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 39

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tanasiichuk.pdf270,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.