Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15597
Назва: Розробка фірмового стилю ресторану (на прикладі ресторану «Scorini» м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області)
Інші назви: Development of the restaurant's corporate style (on the example of the «Scorini» restaurant in the city of Yujnoukrainsk, Voznesensky district, Mykolaiv region)
Автори: Павлюк Світлана Іванівна, науковий керівник
Pavlуuk Svitlana, scientific director
Тифанюк, І. В.
Tifanyuk, I.
Ключові слова: фірмовий стиль
бренд
імідж
пізнаваність
конкурентна перевага
маркетингові інструмент
якість обслуговування
сервіс
corporate style
brand
image
recognition
competitive advantage
marketing tool
service quality
service
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Тифанюк І. В. Розробка фірмового стилю ресторану (на прикладі ресторану «Scorini» м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник С. І. Павлюк. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Короткий огляд (реферат): Фірмовий стиль – це злиття та гармонія деталей, але, головним чином, це візуальне і вербальне втілення позиціонування компанії. Завдання фірмового стилю створити образ, який буде упізнаваним, та сформувати його унікальність, що дозволить компанії відсторонитися від конкурентів. Фірмовий стиль також сприяє підвищенню престижу і репутації, а позитивне сприйняття підприємства цільовою аудиторією переноситься і на його продукцію. Мета кваліфікаційної роботи полягає у комплексному теоретичному дослідженні формування фірмового стилю ресторану та розробці комплексу заходів щодо його вдосконалення. Об’єктом дослідження є ресторан «Scorini» м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області. Предметом дослідження є сукупність загальнотеоретичних питань щодо формування фірмового стилю закладу харчування та розробка практичних рекомендацій щодо його вдосконалення. У першому розділі «Теоретичні аспекти формування фірмового стилю закладу харчування» було розкрито сутність поняття «фірмовий стиль» та його основні елементи; роль фірмового стилю як інструменту популяризації підприємства та досліджено сучасні світові тенденції у формуванні фірмового стилю. У другому розділі «Аналіз діяльності ресторану «Scorini» м. Южноукраїнськ Вознесенського району» надано організаційну характеристику досліджуваного закладу харчування та проаналізувано вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на його діяльність. У третьому розділі «Напрями вдосконалення фірмового стилю ресторану «Scorini» м. Южноукраїнськ Вознесенського району» обґрунтувано основні напрямки підвищення ефективності просування бренду ресторану та визначено ефективність заходів з удосконалення його бренду. За результатами проведеного дослідження зроблено відповідні висновки та надано пропозиції щодо вдосконалення фірмового стилю ресторану «Scorini» м. Южноукраїнськ Вознесенського району з метою підвищення пізнаваності бренду, покращенню його конкурентних переваг порівняно з аналогічними закладами та зростання ефективності діяльності.
Corporate style is a fusion and harmony of details, but mainly it is a visual and verbal embodiment of the company's positioning. The task of corporate style is to create an image that will be recognizable and form its uniqueness, which will allow the company to distance itself from competitors. Corporate style also contributes to increasing prestige and reputation, and the positive perception of the company by the target audience is transferred to its products. The purpose of the qualification work is a comprehensive theoretical study of the formation of the restaurant's corporate style and the development of a set of measures for its improvement. The object of the study is the restaurant «Scorini» in the city of Yujnoukrainsk, Voznesensky district, Mykolaiv region. The subject of the study is a set of general theoretical questions regarding the formation of the corporate style of a catering establishment and the development of practical recommendations for its improvement. The purpose of the qualification work is a comprehensive theoretical study of the formation of the restaurant's corporate style and the development of a set of measures for its improvement. The object of the study is the restaurant «Scorini» in the city of Yujnoukrainsk, Voznesensky district, Mykolaiv region. The subject of the study is a set of general theoretical questions regarding the formation of the corporate style of a catering establishment and the development of practical recommendations for its improvement. In the second chapter «Analysis of the activities of the restaurant «Scorini» in Yujnoukrainsk, Voznesensky district» the organizational characteristics of the researched food establishment are provided and the influence of the external and internal environment on its activity is analyzed. In the third chapter, «Directions for improving the corporate style of the restaurant «Scorini» in Yujnoukrainsk, Voznesensky district», the main directions for improving the effectiveness of the promotion of the restaurant's brand are substantiated and the effectiveness of measures to improve its brand is determined. Based on the results of the research, appropriate conclusions were drawn and proposals were made to improve the corporate style of the restaurant «Scorini» in the Yujnoukrainsk city of Voznesensky district in order to increase brand awareness, improve its competitive advantages compared to similar establishments and increase the efficiency of operations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15597
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тифанюк Ірина Вадимівна_пт.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.