Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКушнірук Віктор Степанович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKushniruk Viktor, scientific director-
dc.contributor.authorВершинін, М. П.-
dc.date.accessioned2023-11-22T11:16:00Z-
dc.date.available2023-11-22T11:16:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВершинін М. П. Маркетинг готельно-ресторанного та туристичного бізнесу // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 14-17.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828-
dc.description.abstractПроаналізовано маркетинговий вплив на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу і питання їх взаємодії, зосереджуючись на важливості колаборації цих видів діяльності. Було виділено основні проблеми та певні маркетингові інструменти-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectдослідження,-
dc.subjectмаркетинговий вплив-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнес-
dc.subjectтуристичний бізнес-
dc.titleМаркетинг готельно-ресторанного та туристичного бізнесуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-14-17.pdf370,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.