Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПолторак, Анастасія Сергіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorPoltorak, Anastasiya, scientific director-
dc.contributor.authorКирило, Ю. І.-
dc.date.accessioned2023-12-20T13:00:41Z-
dc.date.available2023-12-20T13:00:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКирило Ю. І. Роль кавових фестивалів у просуванні кавових брендів // Управління механізмом гарантування фінансово-економічної безпеки соціально економічних систем різних рівнів функціонування : матеріали II всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 15-17 листопада 2023 р.). Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 60-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16196-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль кавових фестивалів у просуванні кавових брендівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Управління механізмом гарантування фінансово-економічної безпеки соціально-економічних систем різних рівнів функціонування - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-17-11-23-60-61.pdf240,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.