Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучмійова, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorKuchmiiova, Tetiana-
dc.contributor.authorШиян, Богдан Вікторович-
dc.date.accessioned2023-12-27T08:21:33Z-
dc.date.available2023-12-27T08:21:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКучмійова Т. С., Шиян Б. В. Вплив маркетингу на управління проектами та чинники успішних проектів // Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти: матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 2-3 листопада 2023 р.). Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 209-210.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16323-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив маркетингу на управління проектами та чинники успішних проектівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
212-213.pdf234,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.