Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16704
Назва: Маркетингова інформаційна система агропромислового ринку
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Нехайчик, Є. Є.
Ключові слова: marketing information system
agricultural marketing
marketing organization
innovations
agriculture
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Нехайчик Є. Є. Маркетингова інформаційна система агропромислового ринку // Сучасна наука: інновації та перспективи : матеріали міжнар. мультидисциплінарної наук.-практ. інтернет-конференції молодих дослідників, здобувачів вищої освіти та науковців, 6-7 квітня 2023 р., м. Київ. Київ, 2023. С. 409-411.
Короткий огляд (реферат): The key directions of informational organizational support of marketing innovations in the agricultural sector on qualitative transformation of socio-ecological conditions of management were studied. Theoretical approaches to clarifying the role of agricultural marketing in the development of agricultural production have been expanded. Existing consulting centers can introduce into their practice methodological developments aimed at supporting innovative initiatives, the transition to resource-saving and ecological technologies. Such centers have been created in most subjects of Ukraine, and they are able to concentrate marketing competences in support of business projects from the point of view of substantiating their innovativeness, environmental friendliness, social orientation and sustainability in the long term.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16704
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
409-411.pdf410,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.