Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16754
Назва: Place of the Ukrainian agricultural exports on the world food market
Інші назви: Місце українського агроекспорту на світовому продовольчому ринку
Автори: Галунець, Наталія Іванівна
Galunets, Natalia
Ключові слова: agricultural products
barley
corn
Ukraine
wheat
world food market
аграрна продукція
світовий продовольчий ринок
пшениця
кукурудза
ячмінь
Україна
Goal 2: Zero Hunger
Goal 10: Reduce inequality within and among countries
Goal 17: Revitalize the global partnership for sustainable development
Soil Color
Farmers
Planosols
Дата публікації: 2019
Видавництво: Mykolaiv National Agrarian University
Бібліографічний опис: Галунець Н. І. Місце українського агроекспорту на світовому продовольчому ринку // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. 2019. Т. 5, № 4. С. 79–94. DOI: https://doi.org/10.51599/are.2019.05.04.05
Короткий огляд (реферат): Purpose. The purpose of the article is to study the current state of domestic agro-exports on the world food market and determine the place of Ukrainian agro-producers on it in the context of European integration. Methodology / approach. The following methods were used in the study: abstract-logical (for theoretical generalization of conclusions and analysis of the results of the study); economic-statistical (for analysis of the current state of foreign trade in agricultural products) comparative – in the study of foreign trade balance of Ukrainian agroproducts; graphic – for determining the share of countries in world production of wheat, leaders in the export of domestic corn and wheat. Results. Trends of foreign trade of domestic agricultural products were considered. It was defined, that the basis of domestic agroexport were products of vegetative origin. The main trends of export of agricultural products in Ukraine were highlighted. As a result of the research it was established that in the world food market during the study period Ukraine was acknowledged as a predictable and powerful supplier of quality agricultural products. Originality / scientific novelty. The study of indicators of foreign trade of domestic agro-exports, analysis of commodity and geographical structure of agricultural products export in the world food market was further developed. The place of domestic agro-export in the global food market has been determined. Practical value / implications. The results of the conducted research can be used for further scientific researches on determination of directions in development of the domestic agrarian sector of Ukraine, in the context of diversification of development of new market segments for certain types of products within certain tariff quotas.
-
Мета. Метою статті є дослідження сучасного стану вітчизняного агроекспорту на світовому продовольчому ринку й визначення місця українських агровиробників на ньому в умовах євроінтеграції. Методологія / методика / підхід. У дослідженні використано такі методи: абстрактно-логічний (для теоретичного узагальнення висновків та аналізу результатів дослідження); економіко-статистичний (для аналізу сучасного стану зовнішньої торгівлі аграрною продукцією); порівняльний (при дослідженні зовнішньоторговельного балансу агропродукції України); графічний (для визначення й наочного представлення частки країн у світовому виробництві пшениці, лідерів в експорті вітчизняної кукурудзи та пшениці). Результати. Розглянуто тенденції зовнішньої торгівлі вітчизняною аграрною продукцією. Визначено, що основою вітчизняного агроекспорту є продукція рослинного походження. Виділено основні тенденції розвитку експорту аграрної продукції в Україні. В результаті дослідження встановлено, що на світовому продовольчому ринку за досліджуваний період Україна утвердилася як передбачуваний і потужний постачальник якісної аграрної продукції. Оригінальність / наукова новизна. Полягає в тому, що дістало дальшого розвитку дослідження показників зовнішньої торгівлі вітчизняного агроекспорту, аналіз товарної та географічної структури експорту аграрної продукції на світовому продовольчому ринку. Визначено місце вітчизняного агроекспорту на світовому продовольчому ринку. Практична цінність / значущість. Результати проведеного дослідження можуть бути використані для дальших наукових розвідок щодо визначення напрямів розвитку вітчизняного аграрного сектора України, в контексті диверсифікації освоєння нових сегментів ринку для певних видів продукції в межах визначених тарифних квот.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16754
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
269-564-1-10-20191230.pdf918,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.