Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Б. А.-
dc.contributor.authorТретяк, І. О.-
dc.date.accessioned2024-01-17T13:48:05Z-
dc.date.available2024-01-17T13:48:05Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМельник Б. А., Третяк І. О. Формування франчайзингової торгової мережі у птахопродуктовому підкомплексі // Вiсник аграрної науки Причорномор’я. 2004. Спец. вип. 2(26), Т. 1. Соціально–економічні проблеми села в пореформений період : матеріали міжнар. наук.–практ. конф. С. 209-212.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16828-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФормування франчайзингової торгової мережі у птахопродуктовому підкомплексіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Спец. вип. 2 (26). - Т. 1. Соціально-економічні проблеми села в пореформений період : матеріали міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n26v2r2004t1-208-213.pdf212,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.