Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17424
Назва: Innovative tools of modern learning: using master classes and training in the educational process for achieving communicative competences
Інші назви: Інноваційні інструменти сучасного навчання: використання майстер-класів та тренінгів у навчальному процесі для досягнення комунікативних компетенцій
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Лотарєва, Дар'я Валеріївна
Lotareva, Daria
Дідняк, Анастасія Валеріївна
Didnyak, Anastasiia
Ключові слова: інноваційні технології
професійні компетенції
інтерактивні засоби
тренінг
майстер-клас
innovative technologies
professional competences
interactive tools
training
master class
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Lotareva D., Didnyak A. Innovative tools of modern learning: using master classes and training in the educational process for achieving communicative competences // Język i kultura ukraińska we współczesnej humanistycznej przestrzeni czasowej: aspekty komunikacji międzyjęzykowej i kształtowanie kompetencji komunikacyjnych współczesnego specjalisty : zbiór materiałów międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji internetowej 21 lutego 2024 r. = Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі: аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Ломжа – Ірпінь, 21 лютого 2024 р.). Ірпінь : Державний податковий університет, 2024. Ірпінь : Державний податковий університет ; Ломжа : MANS w Łomży, 2024. С. 242-251.
Короткий огляд (реферат): Активне впровадження інноваційних технологій навчання вимагають переосмислень усталених систем щодо прийомів та методів у галузі освіти. Діяльність викладача вимагає постійного підвищення та вдосконалення рівня своїх знань. Освітній процес сьогодні, це вимогливе, швидкозмінне середовище в якому успіх викладача залежить від результативності запровадження інноваційних технологій. Такий підхід ґрунтуються на дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, нових методологічних засадах, які сприяють розвитку компетентнісного підходу до навчання.
Active implementation of innovative learning technologies require rethinking of established systems regarding techniques and methods in the field of education. The activity of a teacher requires constant improvement and improvement of the level of his knowledge. The educational process today is a demanding, rapidly changing environment in which the success of a teacher depends on the effectiveness of the introduction of innovative technologies. This approach is based on didactic principles and psychological-pedagogical theories, new methodological principles that contribute to the development of a competency-based approach to education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17424
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
243-251.pdf713,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.