Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17576
Назва: Сутність маркетингу інновацій та його особливості в Україні
Автори: Бурковська, Анна Іванівна
Burkovskaia, Anna
Дубенюк, Я. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бурковська А. І., Дубенюк Я. О. Сутність маркетингу інновацій та його особливості в Україні. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 14-15 березня 2024 р.). Харків : ДБУ, 2024. С. 351-352.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17576
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dbtu-2024-352-353.pdf260,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.