Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБанєва, Ірина Олексіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorBaneva, Irina, scientific director-
dc.contributor.authorГаджа, Іван-
dc.date.accessioned2024-05-09T09:43:41Z-
dc.date.available2024-05-09T09:43:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГаджа І. Стратегії маркетингу в готельно-ресторанної та туристичній індустріях: тенденції та виклики. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 75-78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17586-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleСтратегії маркетингу в готельно-ресторанної та туристичній індустріях: тенденції та викликиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-75-78.pdf544,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.