Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17664
Назва: Research of consumer behaviour in crisis situations
Автори: Барбалат, А. Ф.
Barbalat, A.
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Ключові слова: consumer behaviour
crisis
economic crisis
marketing strategies
crisis behaviour
поведінка споживачів
криза
економічна криза
маркетингові стратегії
кризова поведінка
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Barbalat A., Hannichenko T. Research of consumer behaviour in crisis situations. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 25-26 квітня 2024 р.) Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): The study is aimed at analyzing the behaviour of consumers in times of crisis to identify the impact of the economic crisis of recent years on the purchasing power of customers. Various theories of consumer behaviour are considered. Business reactions to changed consumer behaviour in crisis conditions are analyzed.
-
Дослідження спрямоване на аналіз поведінки споживачів у кризовий час з метою виявлення впливу економічної кризи останніх років на купівельну потужність клієнтів. Розглянуто різні теорії споживчої поведінки. Проаналізовано реакції бізнесу на змінену споживчу поведінку у кризових умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17664
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2024
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb-mizhnar-2024-18-20.pdf652,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.