Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18289
Назва: Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проєктами
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проєктами : метод. реком. до виконання практ., лабор. занять і самост. роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми "Харчові технології" спеціальності 181 "Харчові технології" денної та заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2024. 96 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18289
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
market-doslid-181-magistr-prakt.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.