Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2429
Назва: Формування економічної культури суспільства
Formation of the economic culture of the society
Автори: Ахновська, І. О.
Akhnovska, Inna
Ключові слова: економічна культура
економічна поведінка
принципи економічної культури
моделі економічної культури
культура праці
культура управління
оновлення культури
економічна освіта
економічне виховання
економічна свідомість
економічна діяльність
economic culture
economic behavior
principles of economic culture
economic culture models
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Ахновська І. О. Формування економічної культури суспільства / І. О. Ахновська // Modern Economics. - 2017. - № 3. - С. 6-13. - Електр. текст. дані. - Режим доступу : http://modecon.mnau.edu.ua/issue/3-2017/UKR/akhnovska.pdf.
Короткий огляд (реферат): Стаття являє собою комплексне дослідження загальнотеоретичних та практичних проблем формування економічної культури суспільства. Статтю присвячено дослідженню теоретико-методологічних і практичних питань стану економічної культури в сучасних умовах та її ролі в становленні соціально орієнтованої економіки. Сформульовані визначення та здійснений усебічний аналіз поняття, принципів, функцій, критеріїв і факторів економічної культури. Обґрунтовані чинники зростання економічної культури молоді та запропоновані способи формування й вдосконалення економічної культури молоді. Економічна культура розглядається як характеристика економічних відносин та як регулятор економічної поведінки. Розвиток підприємництва та ринкової мотивації праці оновлює економічну культуру. Оновлення економічної культури сприяє розвитку економіки в Україні соціально орієнтовану економіку. Основні результати дослідження мають теоретичне та практичне значення. This article is a complex investigation of the general theoretical and practical problems of the society’s economic culture formation. The article is devoted to a research of theoretic-methodological and practical problems of a condition of economic culture in modern conditions and its role in becoming of socially oriented economy. Results. The definitions are formulated and the detailed analysis of a concept, principles, functions, criterions of the economic culture. The factors of growth are substantiated and the ways of formation and improvement of youth's economic culture are suggested. The economic culture is considered as performance of the economic relations and governor of an economic behaviors. The development of business and market motivation of a transactions updates economic culture. The updating of economic culture promotes development of economy in Ukraine to socially oriented market economy. The main findings of the research have theoretical and practical application.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2429
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2017. - Вип. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
akhnovska.pdf333,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.