Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorБацуровская, Илона Викторовна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.contributor.authorГрубань, Василь Анатолійович-
dc.contributor.authorГрубань, Василий Анатолиевич-
dc.contributor.authorHruban', Vasyl'-
dc.contributor.authorСамойленко, Олена Олексіївна-
dc.contributor.authorСамойленко, Елена Алексеевна-
dc.contributor.authorSamoylenko, Olena-
dc.date.accessioned2018-04-27T06:00:32Z-
dc.date.available2018-04-27T06:00:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Особливості вивчення технічних дисциплін з використанням електронних освітніх ресурсів / І. В. Бацуровська, О. О.Самойленко, В. А. Грубань // Modern Methodology of Science and Education : Proceedings of the International Scientific Conference. September 18, 2017, Warsaw, Poland. – 2017. - Vol. 2. - Р. 23-29.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3361-
dc.description.abstractВ даній статті розглядаються особливості вивчення технічних дисциплін з використанням електронних освітніх ресурсів. Окреслено проблему, що полягає у використанні електронних освітніх ресурсів під час вивчення технічних дисциплін та передбачає побудову нової або зміну традиційної методичної діяльності викладача, який викладає вищезазначені дисципліни. Проаналізовано основні вимоги до використання електронних освітніх ресурсів при вивченні технічних дисциплін. Виокремлено педагогічні та методичні цілі, які можуть бути досягнуті шляхом застосування електронних освітніх ресурсів ефективніше, ніж за допомогою інших педагогічних технологій. Представлена класифікація електронних освітніх ресурсів для вивчення технічних дисциплін. Доведено шляхом теоретичного аналізу, що ефективними при вивченні технічних дисциплін є відеолекції, анімаційні моделі, комп'ютерні лабораторні практикуми, які дозволяють частково або повністю компенсувати недолік натурних об'єктів і наочного матеріалу Розкрито умови ефективності застосування електронних освітніх ресурсів при вивченні технічних дисциплін.uk
dc.description.abstractIn this article the peculiarities of the study of technical disciplines with the use of electronic educational resources are considered. The problem of using electronic educational resources during the study of technical disciplines is outlined and it involves the construction of a new or changing traditional methodological work of a teacher who teaches the above disciplines. The basic requirements for the use of electronic educational resources in the study of technical disciplines are analyzed. The pedagogical and methodical goals that can be achieved through the use of electronic educational resources more effectively than with other pedagogical technologies are singled out. The classification of electronic educational resources for the study of technical disciplines is presented. By theoretical analysis, video collections, animation models, computer laboratory practice works that allow to partly or completely compensate for the lack of natural objects and visual material are proved by effective theoretical study of technical disciplines. The conditions of the effectiveness of the use of electronic educational resources in the study of technical disciplines are revealed.-
dc.description.abstractВ данной статье рассматриваются особенности изучения технических дисциплин с использованием электронных образовательных ресурсов. Определены проблему, которая заключается в использовании электронных образовательных ресурсов при изучении технических дисциплин и предусматривает построение новой или изменении традиционной методической деятельности преподавателя, который преподает вышеуказанные дисциплины. Проанализированы основные требования к использованию электронных образовательных ресурсов при изучении технических дисциплин. Выделены педагогические и методические цели, которые могут быть достигнуты путем применения электронных образовательных ресурсов эффективнее, чем с помощью других педагогических технологий. Представлена классификация электронных образовательных ресурсов для изучения технических дисциплин. Доказано путем теоретического анализа, эффективными при изучении технических дисциплин является видеолекции, анимационные модели, компьютерные лабораторные практикумы, которые позволяют частично или полностью компенсировать недостаток натурных объектов и наглядного материала Раскрыты условия эффективности применения электронных образовательных ресурсов при изучении технических дисциплин.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectелектронні ресурсиuk
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk
dc.subjectтехнічні дисципліниuk
dc.subjectелектронні програмиuk
dc.subjectОбразованиеuk
dc.subjectэлектронные ресурсыuk
dc.subjectпрограмное обеспечениеuk
dc.subjectтехнические дисциплиныuk
dc.subjectэлектронные программыuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectelectronic resourcesuk
dc.subjectsoftwareuk
dc.subjecttechnical disciplinesuk
dc.subjectelectronic programsuk
dc.titleОсобливості вивчення технічних дисциплін з використанням електронних освітніх ресурсівuk
dc.titleThe peculiarities of the study of technical disciplines with the use of electronic educational resources-
dc.titleОсобенности изучения технических дисциплин с использованием электронных образовательных ресурсов-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pw0284.pdf457,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.