Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТайхриб, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorТайхриб, Екатерина Анатольевна-
dc.contributor.authorTajchrib, Katerina-
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorЛитвинчук, Светлана Борисовна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.date.accessioned2018-05-07T10:20:47Z-
dc.date.available2018-05-07T10:20:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б. Моделювання професійної підготовки студентів з використанням комп’ютерних технологій / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Social and economic aspects of sustainable development of regions. Monograph. - Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2018. – С. 289-294.-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492-
dc.description.abstractСвітові тенденції в світовій економіці, постійні технологічні зміни потребують модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців для її подальшого направлення, щоб сформувати національно свідомі, кваліфіковані за світовими стандартами, ініціативні, конкурентоспроможні, з високим інтелектуальним розвитком і творчістю, здатні до плідним працюючим фахівцям, Комп'ютерні технології як потужне джерело навчання вимагають детального підходу до формування методів навчання. Зазначені технології навчання мають великі можливості і резерви для вирішення питань організації і вдосконалення навчання студентів. Зокрема, розширюються межі знань і способи доступу до державних і зарубіжним наукових публікацій, а також комп'ютерні дидактичні лабораторії для навчання майбутніх фахівців, передові технології для формування знань, електронні підручники, довідники, підручники і т. д. Викладацька практика в навчальних закладах різних форм доводить той факт, що використання інформаційних можливостей зазначених передових технологій в їх спілкуванні для освітнього процесу фактично створює технологічний прорив в методології, організації та практичної реалізації освітнього процесу для різних суб'єктів взагалі рівнів освітньої системи. Засобами реалізації інформаційних та комунікативних технологій є так звані креативні технології - комп'ютерна графіка, гіпертекст, електронні підручники, ГІС-технології, віртуальна реальність, комп'ютерні мережі. Використання інформаційних та комунікативних технологій в процесі навчання майбутніх фахівців має такі переваги, такі як можливість відстежувати темпи освітнього процесу, вибирати рівень складності завдання, можливість візуально візуалізувати деякі ефекти, процеси, і т. Д. У той же час є деякі недоліки в процесі навчання комп'ютеризації майбутніх фахівців, основними з яких є: відсутність обліку особистих потреб і мотивів учнів, інвалідність виховної функції нагляду , Труднощі визначення глибина знань студентів. Таким чином, рекомендується встановити збалансовану взаємозв'язок використання комп'ютерних і традиційних технологій у старшій школі. Модель для майбутніх фахівців, що навчаються у своєму покликанні з використанням комп'ютерних технологій, включає в себе цілі, принципи, зміст, маршрути і засоби, форму і спільну мету.uk
dc.description.abstractМировые тенденции в мировой экономике, постоянные технологические изменения требуют модернизации профессиональной подготовки будущих специалистов для ее дальнейшего направления, чтобы сформировать национально сознательные, квалифицированные по мировым стандартам, инициативные, конкурентоспособные, с высоким интеллектуальным развитием и творчеством, способные к плодотворным работающим специалистам , Компьютерные технологии как мощный источник обучения требуют детального подхода к формированию методов обучения. Указанные технологии обучения имеют большие возможности и резервы для решения вопросов организации и совершенствования обучения студентов. В частности, расширяются пределы знаний и способы доступа к государственным и зарубежным научным публикациям, а также компьютерные дидактические лаборатории для обучения будущих специалистов, передовые технологии для формирования знаний, электронные учебники, справочники, учебники и т. Д. Преподавательская практика в учебных заведениях разных форм доказывает тот факт, что использование информационных возможностей указанных передовых технологий в их общении для образовательного процесса фактически создает технологический прорыв в методологии, организации и практической реализации образовательного процесса для разных субъектов вообще уровней образовательной системы. Средствами реализации информационных и коммуникативных технологий являются так называемые креативные технологии - компьютерная графика, гипертекст, электронные учебники, ГИС-технологии, виртуальная реальность, компьютерные сети. Использование информационных и коммуникативных технологий в процессе обучения будущих специалистов имеет следующие преимущества, такие как возможность отслеживать темпы образовательного процесса, выбирать уровень сложности задачи, возможность визуально визуализировать некоторые эффекты, процессы, и т. д. В то же время есть некоторые недостатки в процессе обучения компьютеризации будущих специалистов, основными из которых являются: отсутствие учета личных потребностей и мотивов учащихся, инвалидность воспитательной функции надзора, трудность определения глубина знаний студентов. Таким образом, рекомендуется установить сбалансированную взаимосвязь использования компьютерных и традиционных технологий в старшей школе. Модель для будущих специалистов, обучающихся в своем призвании с использованием компьютерных технологий, включает в себя цели, принципы, содержание, маршруты и средства, форму и общую цель.-
dc.description.abstractWorld trends in global economics, permanent technological changes require modernization of vocational training of future specialists for its further direction to form nationally conscious, skilled according to the world standards, initiative, competitive, with the high intellectual development and creativity, capable of fruitful performance specialists. Computer technologies as a powerful source of learning require detailed approach to form methods of teaching. The mentioned technologies of teaching have great possibilities and reserves to deal with the issues of organization and improvement of students learning. In particular, the limits of knowledge and ways to access state and foreign scientific publications are broadened, as well as computer didactic laboratories to train future specialists, advanced technologies to form knowledge, e-textbooks, reference books, tutorials, etc. Teaching practice in the educational establishments of different forms proves the fact that the use of information capabilities of the mentioned advanced technologies in their intercourse for the education process actually create a technological breakthrough in methodology, organization and practical implementation of educational process for different subjects at all levels of educational system. The means to implement information and communicative technologies is the so-called creative technologies – a computer graphics, a hypertext, e-textbooks, GIS technologies, a virtual reality, computer networks. The use of information and communicative technologies in the course of training of future specialists has the following advantages like, an opportunity to monitor an education process tempo, to choose a level of sophistication of a task, an opportunity to demonstrate visually some effects, processes, etc. At the same time there are some disadvantages in the training process computerization of future specialists, the principal ones are the following: lack of consideration of personal needs and motives of students, disability of an educative function of supervision, a difficulty to determine the depth of students’ knowledge. Thus, it is recommended to set up a balanced correlation of the use of computer and traditional technologies in the high school. The model for future specialists training for their vocation with the use of computer technologies includes its purposes, principles, contents, routes and means, a form and a general aim.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk
dc.subjectмультимедіаuk
dc.subjectелектронні книгиuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпрофесійне заняттяuk
dc.subjectмайбутній спеціалістuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectкомпьютерные технологииuk
dc.subjectмультимедиаuk
dc.subjectэлектронные книгиuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectбудущий специалистuk
dc.subjectстудентыuk
dc.subjectвысшая школаuk
dc.subjectcomputer technologiesuk
dc.subjectmultimediauk
dc.subjecte-booksuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectprofessional occupationuk
dc.subjectfuture specialistuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.titleМоделювання професійної підготовки студентів з використанням комп’ютерних технологійuk
dc.title.alternativeМоделирование профессиональной подготовки студентов с использованием компьютерных технологийuk
dc.title.alternativeModeling of students’ profecional training using computer technologyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Літвінчук С.Б., Тайхриб К.А..pdf165,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.