Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315
Назва: Сторітелінг як інструмент маркетингу
Автори: Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель
Bondarenko, Lyudmyla, scientific director
Коротунова, А. Г.
Korotunova, A.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Коротунова А. Г. Сторітелінг як інструмент маркетингу / А. Г. Коротунова ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 287-289.
Короткий огляд (реферат): Сторітелінг за своєю суттю поняття не нове, проте його використання у бізнесі, зокрема у маркетингу, – це новий і перспективний напрям. Чому саме ця технологія? Те, що пов’язано з емоціями, людина запам'ятовує набагато краще, ніж факти (навіть найнезвичайніші) і цифри (навіть значні). До того ж життєва історія викликає довіру і знаходить відгук у душі. Отже, постає необхідність теоретичного дослідження ефективних інструментів впровадження сторітелінгу, формулювання основних правил його реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29_Студ_коф_2017_131.pdf224,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.