Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Назва: Управління розвитком туристичної сфери в умовах збройних конфліктів
Management of tourism industry development amidst armed conflicts
Автори: Романова, А. А.
Romanova, Anna
Ключові слова: туристична індустрія
збройні конфлікти
туризм миру
сталий розвиток туризму
маркетинг територій
tourism industry
armed conflicts
peace tourism
sustainable tourism development
marketing of territories
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Романова А. А. Управління розвитком туристичної сфери в умовах збройних конфліктів / А. А. Романова // Modern Economics. - 2018. - № 9. - С. 93-104.
Короткий огляд (реферат): Досліджено наслідки збройних конфліктів в різних країнах світу у контексті зменшення міжнародних туристичних потоків. Зроблено порівняльний аналіз падіння обсягів міжнародного туристичного ринку в Грузії та Україні в результаті зовнішньої збройної агресії. Проаналізовано та схематично зображено негативний вплив збройних конфліктів на туристичну індустрію. Наведено заходи грузинської державної політики у сфері туризму щодо подолання негативного впливу на туристичну привабливість. Сформульовано універсальні антикризові заходи для Стратегії туристичного розвитку, які поділяються на 10 основних напрямків: маркетингові дослідження; реклама та PR; прес-релізи; виставки та ярмарки; IT-технології; ціноутворення; стимули; гарантії; просування; варіювання турпродуктів. Надано рекомендації щодо управлінням розвитком туристичною сферою в умовах збройних конфліктів.
Starting from 2014, Ukraine has experienced a significant decline in inbound tourism flows, which has badly affected the socio-economic indicators of the country’s development in general. Decrease of the development of the Ukrainian tourism industry is linked to the deterioration of the image of Ukraine in the world due to the perception of danger because of the armed conflict in the Donbass, mass protests in Kyiv, as well as contract killing in the capital. Therefore, to restore the tourism and investment attractiveness of Ukraine, it is necessary to develop effective tools for managing the tourism sector in conditions of armed conflict. Based on the proposed mechanisms, an anti-crisis strategy of tourism branding of Ukraine should be created on the basis of security measures and protection of tourists, as well as the formation of a safe image of the country.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
romanova.pdf505,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.