Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСав’юк, Л. О.-
dc.contributor.authorSavyuk, L. O.-
dc.date.accessioned2018-09-24T13:54:53Z-
dc.date.available2018-09-24T13:54:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСав’юк Л. О. Реалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знань / Л. О. Сав’юк // Modern Economics. - 2018. - № 10. - С. 122-128.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621-
dc.description.abstractРозглянуті джерела та передумови виникнення та розвитку глобальних явищ економіки та суспільства знань. Проаналізовано досвід формування сектору знань та його вплив на зростання економічного добробуту світового суспільства. Встановлені тенденції трансформації економічного укладу розвинених країн світу з динамічними ознаками стрімкого розвитку третинного сектору, що утворюється сферою послуг. Доказане, що на етапі постіндустріального розвитку світової економіки основою сфери послуг є галузі по виробництву знань з домінуванням сектору освіти. При цьому знання здійснюють самостійний економічний рух, використовуються в формі інтелектуального капіталу і ефективного елементу продуктивних сил. Досліджено сутність та особливості використання категорії та інструментальних можливостей академічної доданої вартості для визначення ефективності та якості системи національної освіти від початкової школи до рівня вищої освіти. Доведено, що модель академічної доданої вартості може бути успішно адаптована із врахуванням українськи х реалій як методологія і прикладний інструмент підвищення конкурентоспроможності суб’єктів освітніх послуг в умовах глобалізації ринків знань та праці.uk
dc.description.abstractThe transition to a knowledge economy should ensure that the world's access to a fundamentally new level in state, society and economy management systems, that is, the transition to a knowledge society. Increasing the attention of academic and pedagogical circles to the academic ratings of all levels of education, as well as the constant discussion of the results of training and employment of graduates of educational institutions, has given rise to a real interest in the assessment of academic added value. Procedures for assessing the academic added value remain extremely complex. The uniqueness of this instrument, at the level of the main consumers of educational services, and at the national economic level remains unquestionable. Unfortunately, among the domestic experts and scientists there is an uncertainty about the possibility of economic approaches in the processes of innovation transformation and increasing the competitiveness of the education system. However, this approach should be considered as one of the untapped potential sources of prosperity and independence of the Ukrainian state as a whole.-
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectгалузь знаньuk
dc.subjectекономіка знаньuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectвнутрішній валовий продуктuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectдодана академічна вартістьuk
dc.subjectрегресійний аналізuk
dc.subjectknowledge sectoruk
dc.subjectknowledge economyuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectgross domestic productuk
dc.subjectvaluationuk
dc.subjectadded academic valueuk
dc.subjectregression analysisuk
dc.titleРеалізація концепції доданої академічної вартості в ракурсі становлення економіки та суспільства знаньuk
dc.titleImplementation of the concept of added academic value in the foreshortening of the economy and society of knowledge-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
savyuk.pdf337,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.