Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаламатіна, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorМарковська, Антоніна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorАртюхова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorІгнатенко, Жанна Валеріївна-
dc.contributor.authorMarkowska, Antonina-
dc.contributor.authorSalamatina, Olha-
dc.contributor.authorArtyuhova, Elena-
dc.contributor.authorIgnatenko, Zhanna-
dc.date.accessioned2019-05-10T07:03:34Z-
dc.date.available2019-05-10T07:03:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationCommunicative intentions and pragmatic objectives realizing in the interview by its collective authors / О. О. Salamatina, A. V. Markowska, O. V. Artyukhova, Zh. V. Ihnatenko // Science and Education a New Dimension. Philology. - Budapest : Editor and authors of individual articles, 2019. – Vol. VII (56). - Issue 190. – P. 44-48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31174/SEND-Ph2019-190VII56-11-
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5690-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку взаємодії комунікаторів у сучасному публіцистичному інтерв'ю. Завдяки проведеному аналізу інтерв'ю у сучасній англійській мові визначено та порівняно стратегії інтерв'юера та респондента: мовленнєві стратегії отримання та надання інформації, стратегії вираження точки зору, які залежать від бажання або небажання надавати соціально важливу інформацію. Охарактеризовано тактику мовлення інтерв'юера та респондента, спрямовану на реалізацію їх комунікативних намірів та прагматичних цілей.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the communicators’ interaction specificity in modern publicistic interview. By analysis of the interviews in the modern English-language press the interviewer’s and respondent’s strategies are determined and compared: the speech strategies of information getting and granting, the point of view expression strategies which depend on desire or unwillingness to give the socially important information. Interviewer’s and respondent’s speech tactics, aimed at realizing their communicative intentions and pragmatic objectives have been characterized.-
dc.description.abstractВ статье раскрывается специфика взаимодействия коммуникаторов в современном публицистическом интервью. С помощью нализа интервью в современной англоязычной прессе определяются и сравниваются стратегии интервьюера и респондента: речевые стратегии получения и предоставления информации, стратегии выражения точки зрения, которые зависят от желания или нежелания предоставлять социально значимую информацию. Речевая тактика интервьюера и респондента направленна на реализацию их коммуникативных намерений и прагматических целей, охарактеризована.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінтерв'юерuk_UA
dc.subjectреспондентuk_UA
dc.subjectкомунікативний намірuk_UA
dc.subjectмовна тактикаuk_UA
dc.subjectпрагматична метаuk_UA
dc.subjectintervieweruk_UA
dc.subjectrespondentuk_UA
dc.subjectcommunicative intentionuk_UA
dc.subjectspeech tacticsuk_UA
dc.subjectpragmatic objectiveuk_UA
dc.titleCommunicative intentions and pragmatic objectives realizing in the interview by its collective authorsuk_UA
dc.title.alternativeКомунікативні наміри та прагматичні цілі, які реалізуються в інтерв'ю його колективними авторамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
httpsdoi.org10.31174send-ph2019-190vii56-11.pdf282,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.