Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5754
Назва: Експертна діяльність в галузі дошкільної освіти: досвід Австрії та Швейцарії
Інші назви: Evaluaton of preschool education in Austria and Switzerland
Автори: Пономаренко, Наталя Григорівна
Ponomarenko, Natalia
Ключові слова: експертна діяльність
дошкільний заклад
педагогічна концепція
якість орієнтацій
якість структури
якість взаємодії з батьками
якість педагогічного процесу
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність в галузі дошкільної освіти: досвід Австрії та Швейцарії / Н. Г. Пономаренко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 9. - Т. 2. - С. 102–104.
Короткий огляд (реферат): З’ясовано, що необхідність експертної діяльності в галузі дошкільної освіти закріплена на законодавчому рівні як Австрії, так й Швейцарії. Визначено структуру педагогічної концепції та параметри якості діяльності австрійських та швейцарських дошкільних закладів освіти. Проаналізовано інструменти проведення внутрішньої та зовнішньої експертизи в галузі дошкільної освіти вищезазначених країн.
It is established that the need for evaluaton of preschool education is fixed at the level of the federal states of Austria and cantons of Switzerland. The structure of the pedagogical concept is defined. The parameters of the quality of the activities of Austrian and Swiss preschool educational institutions are determined. The tools for conducting internal and external evaluation in the field of preschool education in Austria and Switzerland have been clarified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5754
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко_стаття 3.pdf215,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.