Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Назва: Інтернет-маркетинг як сучасний спосіб бренд-комунікацій
Автори: Малежик, Д. О.
Malezhik, D.
Малафєєв, Т. Р.
Malafeev, T.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Малежик Д. О. Інтернет-маркетинг як сучасний спосіб бренд-комунікацій / Д. О. Малежик, Т. Р. Малафєєв // Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв; 20-21 листопада 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – С. 98-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Розташовується у зібраннях:Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
abstracts2018-11-20-21-42.pdf291,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.