Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалежик, Д. О.-
dc.contributor.authorMalezhik, D.-
dc.contributor.authorМалафєєв, Т. Р.-
dc.contributor.authorMalafeev, T.-
dc.date.accessioned2019-06-24T08:47:15Z-
dc.date.available2019-06-24T08:47:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМалежик Д. О. Інтернет-маркетинг як сучасний спосіб бренд-комунікацій / Д. О. Малежик, Т. Р. Малафєєв // Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв; 20-21 листопада 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – С. 98-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6060-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг як сучасний спосіб бренд-комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
abstracts2018-11-20-21-42.pdf291,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.