Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповал, В. А.-
dc.contributor.authorЛітвінов, Ю. І.-
dc.contributor.authorВисоцький, С. В.-
dc.contributor.authorShapoval, Vadym-
dc.contributor.authorVysotskyi, Sergii-
dc.contributor.authorLitvinov, Yurii-
dc.date.accessioned2020-06-16T12:59:12Z-
dc.date.available2020-06-16T12:59:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШаповал В. А., Літвінов Ю. І., Висоцький С. В. Моделювання бізнесу виробничого підприємства як підґрунтя проєктів забезпечення конкурентної позиції. Modern Economics. 2020. № 19(2020). С. 199-205. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7436-
dc.description.abstractДослідження присвячене пошуку нових підходів до управління конкурентною позицією виробничого підприємства на основі аналізу алгоритмів моделювання бізнесу. При цьому шаблон бізнес-моделі розглядається як основа комплексного обґрунтування можливості реалізації певних інвестиційних проєктів щодо набуття підприємством конкурентних переваг в певних умовах його зовнішнього середовища. Для проведення дослідження використано історичний підхід, методи порівняння, узагальнення, логіко-структурного аналізу з метою визначення особливостей умов реалізації проєктів забезпечення конкурентної позиції підприємства, а також вдосконалення процесу розробки бізнес-моделі. Визначено, що конкурентна позиція підприємства, як інтегральна якісна та кількісна оцінка положення компанії на ринку, є результатом сформованих конкурентних переваг. Завдяки розробці та реалізації конкурентної стратегії підприємство набуває певного ринкового статусу, який визначає успішність конкретної моделі бізнесу. Проведене дослідження засвідчило наявну тенденцію до орієнтації розробників шаблонів бізнес-моделей на споживчу цінність пропозиції підприємства та комбінування комплексу елементів, які системно характеризують бізнес. У результаті дослідження встановлено, що ініціація та виконання інвестиційних проєктів виробничого підприємства, спрямованих на посилення його конкурентної позиції, має здійснюватися з урахуванням інтересів широкого кола стейкхолдерів. Цим визначається доцільність ідентифікація цінності, яка створюється не лише для споживачів та ключових партнерів, а також для інших груп стейкхолдерів. З урахуванням ймовірних змін характеру впливу суб’єктів зовнішнього середовища, зокрема територіальної громади, на діяльність виробничого підприємства елемент шаблону розробки бізнес-моделі «ключові партнери» трансформований в елемент «ключові суб’єкти позитивного/негативного впливу». Оновлений шаблон розробки бізнес-моделі орієнтує на більш ґрунтовне прогнозування ризиків протидії ключових стейкхолдерів або використання їх можливостей в довгостроковому періоді, що в цілому сприяє розвитку підприємницької функції на чинному підприємстві.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectмоделювання бізнесуuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectвиробниче підприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectінвестиційні проєктиuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectтериторіальні громадиuk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.subjectbusiness modellinguk_UA
dc.subjectconsumer valueuk_UA
dc.subjectproduction enterpriseuk_UA
dc.titleМоделювання бізнесу виробничого підприємства як підґрунтя проєктів забезпечення конкурентної позиціїuk_UA
dc.title.alternativeModelling Business Manufacturing Enterprises as the Basis Support Projects Competitive Positionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 19.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shapoval.pdf533,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.