Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДюк, А. А.-
dc.contributor.authorDiuk, Anna-
dc.date.accessioned2020-06-18T12:37:15Z-
dc.date.available2020-06-18T12:37:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДюк А. А. Мотиваційні основи розвитку соціального підприємництва на селі. Modern Economics. 2020. № 20(2020). С. 86-91. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7486-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано мотиваційні основи розвитку соціального підприємництва на селі. Обґрунтовано пріоритетну роль соціального підприємництва як базового механізму заміщення державних соціальноекономічних функцій в системі розв’язання проблем сільського розвитку. Теоретично доведено пріоритетність соціально спрямованого способу виробництва в сільському господарстві над капіталістичним. Визначено статуси соціального підприємництва за функціями й результатами, які поширюються на критерії досягнення сталого розвитку сільських територій. Здійснено методичну порівняльну оцінку функцій соціального підприємництва і соціально відповідального підприємництва. Розкриті теоретичні аспекти соціалізації сільськогосподарської підприємницької діяльності у контексті реалізації доступу суб’єктів ринку до робочих місць, товарів. Визначені критерії доступності результатів підприємницького господарювання як індикативного чинника рівня соціального добробуту селян. Доведено організаційну відповідність статусу соціального підприємництва господарських і соціальних функцій виробничих підприємств, які реалізуються через механізм соціальної відповідальності. Визначено мотиваційні сенси поширення соціального підприємництва й запропоновано стратегічні кроки мотиваційного сприяння його розвитку на селі. Означена відповідність кроків поширення соціального підприємництва можливим сценаріям його поширенняuk_UA
dc.description.abstractThe article describes the motivational foundations of rural social enterprise development. The priority role of social entrepreneurship as a basic mechanism for replacing state socio-economic functions in the system of solving rural development problems is substantiated. The priority of the socially oriented mode of production in agriculture over the capitalist has been theoretically proved. The purpose. The statuses of social entrepreneurship are defined by functions and results that apply to the criteria for achieving sustainable development of rural areas. A methodological comparative assessment of the functions of social entrepreneurship and socially responsible entrepreneurship is carried out. Theoretical aspects of socialization of agricultural business activity in the context of realization of access of market subjects to jobs, goods are revealed. Results. The criteria of accessibility of the results of business management as an indicative factor of the level of social welfare of the peasants have been determined. Conclusions. The organizational conformity of the status of social entrepreneurship of economic and social functions of production enterprises, which are realized through the mechanism of social responsibility, has been proved. The motivational meanings of the spread of social entrepreneurship are identified and the strategic steps of motivational support for its development in rural areas are suggested. The correspondence of the steps of spreading social entrepreneurship to the possible scenarios of its spread is marked. The long period of socio-economic stagnation of the rural sector of the economy, despite some successes in the production sphere, contributes to the deepening of the destructive development of the village. This year there are additional problems that will need to be addressed in the entrepreneurial, social and labor fields. There is a real need to support the expansion of entrepreneurial systems that fulfill a social mission in the countryside-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальне підприємництвоuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectселоuk_UA
dc.subjectсільськогосподарська діяльністьuk_UA
dc.subjectсільська територіяuk_UA
dc.subjectsocial entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectvillageuk_UA
dc.subjectagricultural activitiesuk_UA
dc.subjectrural areauk_UA
dc.titleМотиваційні основи розвитку соціального підприємництва на селіuk_UA
dc.title.alternativeMotivational Bases for the Development of Social Entrepreneurship in Ruraluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 20.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diuk.pdf434,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.