Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7785
Назва: Прояви корпоративної соціальної відповідальності в практиці ісламського банкінгу: надання фінансових послуг
Інші назви: Attributes of Corporate Social Responsibility in the Islamic Banking: Financial Services
Автори: Харчук, В. Ю.
Уголькова, О. З.
Холостенко, А. М.
Kharchuk, Viktoriya
Ugolkova, Olena
Kholostenko, Anastasiia
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
ісламський банкінг
фінансові послуги
шаріат
ріба
зак’ят
харам
corporate social responsibility
Islamic banking
financial services
riba
gharar
haram
zakat
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Харчук В. Ю., Уголькова О. З., Холостенко А. М. Прояви корпоративної соціальної відповідальності в практиці ісламського банкінгу: надання фінансових послуг. Modern Economics. 2020. № 20(2020). С. 286-290. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-44.
Короткий огляд (реферат): Стаття спрямована на дослідження основних засад корпоративної соціальної відповідальності в ісламських державах на прикладі функціонування ісламських банків. У роботі аналізуються існуючі принципи соціальної відповідальності в ісламських країнах на прикладі таких найбільших банків на Близькому Сході: Національний банк Кувейту (Kuwait National Bank), Ісламський банк Дубай (Dubai Islamic Bank) та Банк Аль-Райан (Al Rayan Bank). Авторами виявлено прояви корпоративної соціальної відповідальності для суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність згідно з ісламським правом. Зроблено узагальнення щодо основних постулатів розуміння корпоративної соціальної відповідальності для ісламських банків на основі релігійних догматів ісламу: принципів соціальної рівності, справедливості та моралізації суспільства. Виокремлено особливості та відмінності у розумінні та імплементації практик корпоративної соціальної відповідальності у порівнянні з західною моделлю соціальної відповідальності.
The nature and features of corporate social responsibility differ significantly between countries. Undoubtedly, the national culture of each country influences the existing approaches to understanding the system of corporate social responsibility. The following models of national corporate social responsibility are considered by the geographical principle: American-Canadian, European, Japanese-Chinese (Asian), Islamic. Many scientists have been researching the notion and characteristics of corporate social responsibility in Europe and America countries for decades, but there is a small number of scientific publications to identify the features and main elements of social responsibility in the countries of the Islamic world. Purpose. The article aimed to explore the basic principles of corporate social responsibility in Islamic countries using the example of Islamic banks. Results. The main principles of social responsibility exploitation by commercial banks of Islamic countries are investigated. Among them, the principle of the absence of percent-based operations (riba) is interesting. In Islam, it is unacceptable to charge for the use of borrowed funds. Instead, in the Western world, such transactions are one of the most important activities for banking institutions. Authors identify practices that might be considered as CSR tools, which appear within conducting financial operations. Besides, conclusions regarding the perception of social responsibility initiatives in Islamic countries are offered. Finally, the main peculiarities of alleged CSR practices, which arise as a part of Islamic religion, are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7785
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 20.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kharchuk.pdf443,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.