Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7812
Назва: Удосконалення управління кредитоспроможністю підприємств
Інші назви: Improvement of Credit Ability Management of Enterprises
Автори: Головко, О. Г.
Губарєв, О. О.
Пономарьова, А. Ю.
Golovko, Olena
Gubarev, Oleksandr
Ponomarova, Alina
Ключові слова: фінансування
залучений капітал
кредитоспроможність
управління
діагностика банкрутства
методи оцінки кредитоспроможності
фінансовий стан
financing
attracted capital
creditworthiness
management
bankruptcy diagnostics
methods of creditworthiness assessment
financial condition
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Головко О. Г., Губарєв О. О., Пономарьова А. Ю. Удосконалення управління кредитоспроможністю підприємств. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 52-58. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-08.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність управління кредитоспроможністю, здійснено огляд поняття, що наводиться різними дослідниками. Проведений критичний аналіз дозволив сформулювати власне визначення дефініції «кредитоспроможність підприємства». Розкрито складові критерії оцінки кредитоспроможності підприємства за «правилом п’яти сі», яке охоплює: характер, фінансові можливості, гроші, забезпечення кредиту та можливості. Наведені теоретичні положення проілюстровано на прикладі діяльності ПрАТ «Харківська бісквітна фабрика». Досліджено та оцінено фінансовий стан підприємства та виявлено проблеми щодо управління кредитоспроможністю підприємства. На основі проведеного аналізу сформульовано пропозиції та рекомендації для підвищення ефективності управління кредитоспроможністю підприємства. Запропоновано основні сили підприємства направити на скорочення та ефективне управління дебіторською та кредиторською заборгованістю через факторинг та введення систематичної перевірки платіжної дисципліни та ділової репутації дебіторів підприємства і щоденний моніторинг стану дебіторської заборгованості, за порушення умов договору запропоновано втілити систему нарахування пені та штрафів.
The article substantiates the necessity of credit management, reviews the concept presented by various researchers. The methods of credit worthiness are systematized by the different types. The critical analysis allowed us to formulate our own definition of "enterprise creditworthiness". Through the «five c» rule the constituent criteria for enterprise’s creditworthiness assessing were revealed. There were character, capacity to pay, cash, collateral and conditions. Purpose. Developing of theoretical provisions and practical recommendations for improving the enterprise’s credit management level are the main article purposes. Results. Objective assessment of the financial company position and consideration of possible risks are the key factors in effective credit management, which can help to prevent unjustified borrowing, ensure timely and complete repayment of loans, reduce the risk of non-payment and improve the efficiency of management. Effective creditworthiness management requires the integration of the retrospective development and prospective analysis with a large-scale involvement of the economicmathematical methods and modern information technologies. It’s urgent to develop a comprehensive model of enterprise’s credit management that would consider inflation risk, industry and production features of the entity. Conclusions. The methodical approach to estimate creditworthiness of enterprise has been proposed in the article for enterprises. We had analyzed the credit ratio in dynamics for PJSC «Kharkiv biscuit factory». In our opinion, for improving the credit management level, the enterprise should pay attention to receivable management, setting a limit on receivables, the excess of which must cease to provide services to a debtor. However, it’s still the major indicators for improving the quality of credit assessment are focusing on industry-specific business characteristics, business size and management quality assessment will help borrowers. So, the main positions and conclusions of the research, were given in the article, can be used in enterprise’s practical activity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7812
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 21.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
golovko.pdf524,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.