Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлючник, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorKlyuchnik, Alena-
dc.contributor.authorКормишкін, Юрій Анатолійович-
dc.contributor.authorKormyshkin, Yuri-
dc.contributor.authorГусенко, Анжела Анатоліївна-
dc.contributor.authorHusenko, Anzhela-
dc.contributor.authorГалунець, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorGalunets, Natalia-
dc.date.accessioned2020-08-31T07:59:23Z-
dc.date.available2020-08-31T07:59:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКлючник А. В., Кормишкін Ю. А., Гусенко А. А., Галунець Н. І. Зарубіжний досвід правового забезпечення етики поведінки державних службовців. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 108-114. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-17.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7818-
dc.description.abstractForeign countries’ practice as for legal groundwork for state officials conduct and public service reforms is considered. Comparative analysis of legal groundwork for state officials conduct of such countries as the USA, Canada, FRG and the UK is given. It is examined that a state official in the USA has to execute duties honestly, fairly, without giving any privileges to certain physical and legal entities. It is specified that effective reputational control is taken by state officials associations in western democracies. Therefore, for instance, there are two such associations in the USA – American Society of Public Administration and International City/County Management Association. In Canada the Commissioner’s Office in Ethics and Conflicts of Interests is successfully functioning. That political institution is independent from any political forces and deals with Canadian MPs’ conduct monitoring. It is established that the Structure of principal ethical rules for state officials in France is typical for democratic countries. It includes: commitment to laws and instructions; impartiality; commitment to keep secrecy; passiveness in social and political sphere; prohibition of other professional activities; loyalty; honesty. Listed above rules are considered to be foundation for state officials’ ethics. On the one hand, the peculiarity of that document is to regulate professional activities ethics for officials, on the other hand, it determines state officials’ duties. In accordance with conducted research results, it is revealed that Codes of conduct for state officials are normally adopted to stand against corruption and prevent conflict of interests. It is considered that one of the principal factors to stand against corruption is professional state official ethics. We have made a conclusion that in spite of differences in several countries approaches to state officials organizational culture formation, its goal remains unchangeable — to provide officials’ professional activities in the society’s interests, to prevent possible abuse of authority and breach of the law. Functioning effectiveness and given practice application in modern Ukraine in present conditions in order to provide effective reforms of state service system are stipulateduk_UA
dc.description.abstractРозглянуто досвід зарубіжних країн щодо правового забезпечення етики поведінки державних службовців та реформування публічної служби. Надається порівняльний аналіз правового забезпечення етики поведінки державного службовця країн: США, Канади, ФРН та Великої Британії. Розглянуто, що державний службовець в США має виконувати свої посадові обов’язки чесно, неупереджено, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних і юридичних осіб. Визначено, що у західних демократіях ефективний репутаційний контроль здійснюють асоціації державних службовців. Так, наприклад, у США діють дві таких асоціації – Американське товариство державного управління та Міжнародна асоціація управління містами та районами. У Канаді успішно працює офіс Комісара з питань етики та конфлікту інтересів. Ця незалежна від будь-яких політичних сил парламентська інституція проводить моніторинг поведінки канадських парламентарів. Встановлено, що Структура основних етичних правил державних службовців Франції типова для демократичних країн. Вона включає: обов’язок дотримуватися законів та інструкцій; безсторонність (неупередженість); обов’язок конфіденційності; пасивності у суспільному політичному прояві; заборону інших професійних занять; лояльність; чесність. Перелічені правила є основою етики державних службовців. Особливість цього документу полягає у тому, що він, з одного боку, регламентує етику професійної діяльності службовців, а з іншого — визначає обов'язки державних службовців. За результати проведеного дослідження, встановлено, що найчастіше Кодекси поведінки державних службовців приймають з метою протидії корупції та запобігання конфлікту інтересів. Вважається, що одним з основних чинників протидії корупції є професійна етика державного службовця. Зроблено висновок, що попри відмінності у підходах різних країн до формування організаційної культури державних службовців, незмінною є її мета — забезпечити професійну діяльність службовців в інтересах суспільства, а також запобігти можливим зловживанням владою та порушенням закону. Обґрунтовується ефективність функціонування та використання даного досвіду на теренах сучасної України та в сучасних умовах задля ефективного реформування системи державної служби.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectethical conductuk_UA
dc.subjectstate serviceuk_UA
dc.subjectpracticeuk_UA
dc.subjectlegal groundworkuk_UA
dc.subjectcode of ethical conductuk_UA
dc.subjectетична поведінкаuk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectправове забезпеченняuk_UA
dc.subjectкодекс етичної поведінкиuk_UA
dc.titleЗарубіжний досвід правового забезпечення етики поведінки державних службовцівuk_UA
dc.title.alternativeForeign Practice of Legal Groundwork for State Officials Ethical Conductuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 21.
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
klyuchnyk.pdf413,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.