Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Назва: Іноземна мова
Інші назви: Foreign language: methodical recommendations on didactic games for classroom classes and courses of applicants for higher education degree "bachelor" for all specialties of MNAU full-time education
Автори: Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Артюхова, Олена Вікторівна
Марковська, Антоніна В’ячеславівна
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Саламатіна, Ольга Олександрівна
Пономаренко, Наталя Григорівна
Ігнатенко, Жанна Валеріївна
Ракова, Анна Юріївна
Ключові слова: Дидактичні ігри
іноземні мови
тести
кросворди
Didactic games
foreign languages
crossword puzzles
tests
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Іноземна мова : методичні рекомендації з дидактичних ігор для аудиторних занять та курсів здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" для всіх спеціальностей МНАУ денної форми навчання / уклад. : К. В. Тішечкіна, О. В. Артюхова, А. В. Марковська, Т. А. Ганніченко, О. О. Саламатіна , Н. Г. Пономаренко, Ж. В. Ігнатенко, А. Ю. Ракова. Миколаїв : МНАУ, 2021. 61 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації з дидактичних ігор призначені для аудиторних занять курсів здобувачів вищої освіти 1-4 курсів всіх спеціальностей денної форми навчання і допомагають вдосконаленню знань з іноземної мови. За характером і формою проведення виділяють ігри наочні, рухомі з вербальним компонентом, сюжетні або ситуаційні, рольові ігри-змагання, інтелектуальні (тести, ребуси, кросворди, термінологічне доміно, чайнворди і т. ін.), взаємодії (комунікативні), комплексні і т. ін. Методичні рекомендації з дидактичних ігор укладено на основі тематично-ситуативного та комунікативного принципів навчання іноземної мови.
Methodical recommendations on didactic games are intended for classroom classes of higher education students 1-4 courses of all specialties of full-time education and help to improve knowledge of a foreign language. By the nature and form of the game are visual games, moving with a verbal component, plot or situational, role-playing games, intellectual (tests, puzzles, crossword puzzles, terminological dominoes, chainwords, etc.), interaction (communicative), complex, etc. etc. Methodical recommendations on didactic games are concluded on the basis of thematic-situational and communicative principles of foreign language teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inozemna-mova-didaktichni-igri.pdf953,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.