Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-05-20T06:34:43Z-
dc.date.available2021-05-20T06:34:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б. Сучасні підходи до проблеми цілеутворення у вищій школі в контексті Болонського процесу // Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти : ХХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція. Миколаїв, 2020. С. 14-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302-
dc.description.abstractТези присвячено окресленню провідних напрямків формулювання цілей у процесі навчання у вищій школі в контексті Болонського процесу. Зазначається, що у процесі навчання можна виділити глобальні та локальні цілі, окреслена їх постановка. Приведені приклади постановки цілей навчання в аспекті модернізації освітнього простору.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is devoted to outlining the leading directions of goal formulation in the process of higher education in the context of the Bologna process. It is noted that in the learning process we can distinguish between global and local goals, outlining their formulation. Examples of setting learning goals in terms of modernization of educational space are given.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectЦілі навчанняuk_UA
dc.subjectглобальні, локальні ціліuk_UA
dc.subjectдіагностичнаuk_UA
dc.subjectопераційна ціліuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.subjectLearning objectivesuk_UA
dc.subjectglobal, local goalsuk_UA
dc.subjectdiagnosticuk_UA
dc.subjectoperational goalsuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectBologna processuk_UA
dc.subjectmodernization of educationuk_UA
dc.titleСучасні підходи до проблеми цілеутворення у вищій школі в контексті Болонського процесуuk_UA
dc.title.alternativeModern approaches to the problem of goal setting in higher education in the context of the Bologna processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стат.pdf285,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.