Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеліховська, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorVelikhovska, Alla-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-06-07T11:25:35Z-
dc.date.available2021-06-07T11:25:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВеліховська А. Б., Курепін В. М. Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків при вивченні дисципліни «Психологія» засобами дистанційної освіти // Перспективна техніка і технології – 2020 : матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і студентів, м. Миколаїв, 22-24 вересня 2020 р. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 95-99.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9556-
dc.description.abstractВикористання інформаційних технологій допомагатиме у вирішенні проблем сучасної освіти, тільки у тому випадку, коли розвиток дистанційного навчання супроводжуватиметься радикальними змінами в усіх інших підсистемах: педагогічної, економічної, організаційної, психологічної тощо. В своїй статті автори окреслюють педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків та описують проблеми, що виникли при викладанні предметів у дистанційному середовищі, і які потребують подальшого розв’язання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectПідготовка здобувачівuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectінженер-енергетикuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectApplicants' traininguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectenergy engineeruk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectpsychologyuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків при вивченні дисципліни «Психологія» засобами дистанційної освітиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for the formation of professional competencies of future energy engineers in the study of the discipline "Psychology" by means of distance educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Перспективна техніка і технології – 2020
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_ Курепін В.М.pdf249,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.