Перегляд зібрання за групою - Теми target audience

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Communicative aspects of digital marketingЛeсік, М. А.; Lesik, Maksym; Ганніченко, Тетяна Анатоліївна; Hannichenko, Tetyana
2023The role of e-commerce in stimulatinginnovative business development in theconditions of european integrationВербівська, Людмила; Жук, Олена; Євсєєва, Ольга; Кучмійова, Тетяна Сергіївна; Kuchmiiova, Tetiana; Саєнко, Володимир; Verbivska, Liudmyla; Zhuk, Olena; Ievsieieva, Olga
2023Особливості просування товарів та послуг у мережі ІнтернетСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Крамарчук, М. В.
2020Пріоритетні напрями розвитку і застосування альтернативних інструментів діджитал-маркетингуЗагладько, В. О.; Zahladko, V.
2023Розробка бізнес-плану створення нового ресторанного підприємства (на прикладі Піцерія Челентано м.Первомайськ,вул Грушевського 52)Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник; Kushniruk Viktor, scientific director; Вершинін, М. П.; Vershinin, M.
2023Розробка маркетингової стратегії пекарні–кавʼярні “Франс.уа”Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник; Baneva Irina, scientific director; Скорук, А. Ю.; Skoruk, A.
2022Сегментація цільової аудиторії як важливий етап маркетингу на ринку готельно-ресторанного бізнесуСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Скорук, Анна; Skoruk, Anna
2021Тенденції розвитку бізнес-реклами в соціальних мережахКасьянова, Н. В.; Мірошников, Д. В.; Kasianova, N.; Miroshnykov, D.