Перегляд зібрання за групою - Автори Воронько-Невіднича, Т. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 5 із 5
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Аспекти корпоративної соціальної відповідальності підприємства, що сприяють формуванню його іміджуВоронько-Невіднича, Т. В.; Помаз, О. М.; Васильєва, Ю. А.; Коваленко, Г. О.; Voronko-Nevidnycha, T.; Pomaz O., O.; Vasylieva, Yu.; Kovalenko, A.
2021Ключові аспекти управління розвитком агропродовольчої сфери в межах національної економічної стратегії на період до 2030 рокуБерезіна, Л. М.; Воронько-Невіднича, Т. В.; Логінська, І. Я.; Шкурупій, К. Є.; Berezina, Lyudmyla; Voronko-Nevidnycha, Tetiana; Loginska, Iryna; Shkurupiy, Ksenia
2020Особливості застосування сучасних методів маркетингової комунікаційної політики підприємствамиПомаз, О. М.; Воронько-Невіднича, Т. В.; Дереза, В. В.; Михайлик, А. А.; Pomaz, O.; Voronko-Nevidnycha, T.; Dereza, V.; Mykhailyk, A.
2021Управління агропромисловою сферою за умов сталого розвитку: соціальний аспектВоронько-Невіднича, Т. В.; Загребельна, І. Л.; Дубовик, А. М.; Киричок, А. Ю.; Voronko-Nevidnycha, T.; Zagrebelna, I.; Dubovuk, A.; Kuruchok, A.
2024Цільовий підхід в управлінні підприємством агропродовольчої сфериВоронько-Невіднича, Т. В.; Кислий, Д. С.; Семенюта, Д. А.