Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10010
Назва: Мanagement aspects of blockchain platforms
Автори: Сизоненко, Ю. С.
Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Tishechkina, Kateryna
Ключові слова: управління інформаційними ресурсами
технологія блокчейн
криптовалюта
адаптація
information resources management
blockchain technology
crypto currencies
adaptation
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Сизоненко Ю. С., Тішечкіна К. В. Мanagement aspects of blockchain platforms // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 155-159.
Короткий огляд (реферат): Представлені результати інформаційно-економічного аналізу інтернет-ресурсу однієї з компаній ІТ-індустрії в галузі криптовалют на базі технології блокчейну. Визначено завдання управління компанією в ІТ-галузі на базі технологій блокчейну: залучення партнерів з рекламних послуг та розробка спільних з ними програм; розвиток мереж CPA (розповсюдження інформації за фінансову винагороду); просування контекстної реклами на спеціалізованих ресурсах, використання соціальних мереж для просування бренду компанії; активне використання цільової реклами та блогів у соціальних мережах; просування компанії в засобах масової інформації.
The results of information and economic analysis of the Internet resource of one of the companies in the IT industry in the field of crypto currency based on blockchain technology are presented. The tasks of the company's management in the IT industry based on blockchain technologies have been determined: attracting partners from advertising services and developing joint programs with them; development of CPA networks (dissemination of information for financial reward); promotion of contextual advertising on specialized resources, the use of social networks to promote the company's brand; active use of targeted advertising and blogs on social networks; promotion of the company in the media
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10010
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-159.pdf297,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.